FLOTA ATLANTSKE PLOVIDBE Oni uspješno plove svjetskim morima i globalnim trendovima (FOTOGALERIJA)

Autor:dubrovackidnevnik.hr

Dubrovačka brodarska tvrtka Atlantska plovidba d.d., tvrtka je s iznimno dugom tradicijom u Dubrovniku i tvrtka čija flota već desetljećima plovi svim morima svijeta. Unatoč svjetskoj globalnoj krizi, Atlantska plovidba već godinama pozitivno brodi i odolijeva nemirnim morima koja pogađaju sve svjetske tvrtke iste djelatnosti. Unatoč krizi posljednjih godina uspijevali su obnavljati svoju flotu pa su tako došli do impresivnih brojki prosječne starosti brodova od 8,51 godina. Tim povodom donosimo fotogaleriju brodova iz flote Atlantske plovidbe. 

Jedan dio brodova u floti Atlantske Plovidbe stalno je pozicioniran na Atlantskom oceanu gdje plove u  područjima za koja imaju relevantne svjedožbe te su opremljeni kako bi mogli udovoljiti zahtjevima plovidbe u ledu.

Veći dio brodova u floti Atlantske plovidbe je u slobodnoj plovidbi te naizmjenično plovi i tiče luke na Tihom, Atlantskom i Indijskom oceanu, a sve prema zahtjevima trenutnog posla i mogućnostima uposlenja. Brodovi su opremljeni tako da bi bili u mogućnosti udovoljiti strogim zahtjevima luka i potreba posla koje se pred njima postavljaju.

U skladu s planom poslovanja, dio brodova je zaključen u dugoročnom najmu, dio u kratkoročnom najmu te dio samo na određeno putovanje. Atlantska plovidba sa svojom flotom je orijentirana isključivo na tržište suhih tereta. Najviše zastupljeni tereti koje prevoze brodovi u floti Atlantske Plovidbe su ugljen, željezna rudača i žitarice,  a nešto manje tereti boksita, alumine, kromove rudače, soli, umjetnih gnojiva, manganezove rudače, željeznih proizvoda kao i generalni tereti.

Prosječna starost brodova Atlantske plovidbe d.d. iznosi 8,51 godinu.

BRODOVI ATLANTSKE PLOVIDBE: 

Mb “AP ARGOSY” prvi je na popisu brodova flote Atlantske plovidbe. Tip broda je Panamax, izgrađen  je 2012. godine u Kini. Nosivost mu je 79.800 DWT, duljina broda 229 metara, širina 32,2 metra. Glavni stroj nosi naziv MAN B&W, snaga motora iznosi 11620 KW, a brzina 14 knots.

Mb “AP ASTAREA” sljedeći je ljepotan u nizu brodova. Tip broda je Supramax, izgrađen je 2012. u Južnoj Koreji. Nosivost mu je 57239 DWT, duljina 190 metara, a širina 32,26 metra. Gaz iznosi 13 metara. Glavni stroj zove se MAN B6W 6S 50MC, a snaga je 9480 KW dok je brzina broda 14 knots.

Mb “AP DRZIC” također je tipa Supramax, a izgrađen je 2009. u Vijetnamu. Nosivost mu je 53.414 DWT. Duljina broda je 190 metra, širina 32,26 metra, a dubina 17,5 metara. Glavni stroj je MAN B6W GS50 MC-C, snaga motora je 9480 KW / 127 rpm, a brzina 14,5 knots.

Mb “AP DUBRAVA”. Tip broda je Handysize, a izgrađen je ove godine u dalekom kineskom brodobradilištu Qingshan. Nosivost mu je 38.703 MT, duljina 179,95 metara, širina 32 metra, dubina 15 metara. Glavni stroj je MAN B6W 5S 50ME-B9.3, a snaga 6100 kW, dok mu je brzina 13,5 knots.

Mb “AP JADRAN” brod je tipa Panamax izgrađen 2012. godine u Kini nosivosti od 79.800 DWT, duljine od 229 metra, a širine 32,26 metra. Glavni stroj je MAN B6W, snage 11620 KW, brzine 14 knots.

Mb “AP SLANO” Riječ je o brodu Supramax izgrađenom 2012. godine u brodogradilištu STX Shipyard Korea nosivosti od 57239 DWT, duljine 190 metara, širine 32,26 metra, dok mu je  gaz 13 metara. Glavni stroj je MAN B6W 6S 50MC, snage motora 9480 KW i brzine od 14 knots.

Mb “AP  SVETI VLAHO” također je brod tipa Supramax izgrađen 2009. u Vijetnamu. Nosivost mu je 53.414 DWT, duljina 190 metara, širina 32,26 metra, a dubina 17,5 metara. Glavni stroj naziva je MAN B6W GS50 MC-C, a snaga 9480 KW / 127 rpm te brzina 14,5 knots.

Mb “CITY OF DUBROVNIK” brod je tipa Panamax Bulk Carrier izgrađen davne 1995. u danskom brodogradilištu Copenhagen sa svojom nosivosti od 75.100 MT, duljine 225 metra,  širine 32,24 metra, a dubine 19,7 metara. Glavni stroj je Sulzer 5RTA62 snage 10.810 kw, brzine 14 knots.

Mb “IMPERIAL” brod je tipa Panamax Bulk Carrier izgrađen 2007. u koreanskom brodogradilištu STX. Nosivost mu je 75.510 MT, duljina 225 metara, širina 32,24 metra, a dubina 19,7 metara. Glavni stroj je MAN – B6W 7S50MC, snaga 10060 KW, brzina 14,5 knots.

Mb “LIBERTAS” model broda Panamax izgrađen je u koreanskom brodogradilištu STX 2007. godine. Nosivost broda je 75.510 MT, duljina broda je 225 metra, širina 32,24 metra, dubina 19,7 metra. Radi se o glavnom stroju marke MAN – B6W 7S50MC, snage 10060 kw, brzine 14,5 knots.

Mb “MIHO PRACAT” je brod modela Panamax Bulk Carrier, izgrađen je 2008. u Kini. Nosivost broda je 79898 MT, duljina 228,99 metra, širina 32,26 metra, a dubina 18,59 metara. Glavni stroj broda je Wartsilla-YMD7RT-Flex50-B, a snaga motora je 11620 kw. Brzina broda je 13,5 knots.

Mb “OLUJA” izgrađen je također 1996. godine u splitskom brodogradilištu Brodosplit, a tip broda je Bulk carrier. Nosivost mu je 41.600 MT, duljina 187,6 metara, širina 30,8 metra, dubina 10,98 metara. Glavni stroj je MAN B&W, snaga motora je 7.150 kw, a brzina 14,5 knots.

Mb “ORSULA” je također izgrađen 1996. godine, ali u puno daljem brodogradilištu nego što je naš Split, u kineskom brodogradilištu Shanghai. Tip broda jeLaker Carrier. Podaci obordu  su sljedeći: Nosivost 34.167 MT, duljina 200 metara, širina 23,44 metra, dubina 14,89 metara, glavni stroj Mitsui MAN B6W 6S5-MC, snaga 8.580 kw, a brzina 13,5 knots.

Mb “SVETI NIKOLA I” tip je broda Bulk Carrier, izgrađen je 1997. u pulskom brodogradilištu Uljanik. Nosivost broda je 44.314 MT, duljina 183 metra, širina 32,2 metra, a dubina 11,5 metara. Glavni stroj je MAN B&W snage 8580 kw, a brzine 14,5 knots.

Mb “ZAGREB” izgrađen je u brodogradilištu Jiangsu Eastern Shipyaard, PRC, 2008. godine. Tip broda je Panamax Bulk Carrier, nosivosti 79898 MT, duljine je 228,99 metara, širine 32,26 metara, dubine 18,59 metara. Glavni stroj je Wartsilla-YMD7RT-Flex50-B, snage je 11620 kw i brzine 13,5 knots.