SVAKA ČAST ČILIĆEVOJ LJUBAVI, ALI... Dubrovnik je puno dao Hrvatskoj, a u novom spotu TZ-a o tome ni riječi

Autor: Ivona Butjer Autori fotografija: screenshot, TZ
Novi promotivni sport Hrvatske turističke zajednice predstavljen je prije nekoliko dana na održanom sajmu World Travel Market. Novi video počinje i završava kadrovima koji su snimljeni u Dubrovniku, što nimalo ne iznenađuje s obzirom na to kako je odavno poznato kako je upravo Dubrovnik najveći hrvatski brend. Ipak, zanimljiv je sam način na koji je grad predstavljen u spotu.

Na samom početku videa poznati hrvatski tenisač Marin Čilić poziva sve da posjete Dubrovnik, grad u kojem je pronašao svoju ljubav. Naravno kako je to zanimljiva ideja jer upravo je u Dubrovniku Čilić upoznao svoju zaručnicu Kristinu Milković i zapravo u tome nema baš ništa sporno.

Ipak, za ekipu iz Turističke zajednice čini se kako je lijepa Čilićeva djevojka jedino vrijedno što Dubrovnik ima s obzirom na to kako ni jednom riječju nisu spomenute zidine koje su jedne od najvećih znamenitosti ne samo u Hrvatskoj, nego i u svijetu. Tome svjedoči i činjenica kako su prije nekoliko godina uvrštene među 10 najvećih svjetskih znamenitosti u sklopu natjecanja Attraction Awards koje je proveo TripAdvisor. U spotu ni jednim jedinim kadrom nisu prikazane ni stonske zidine koje su najdulje na svijetu, nakon Kineskog zida. Navedene bi znamenitosti s krajnjeg juga Hrvatske itekako morale naći mjesto u spotu, uz morske orgulje u Zadru, Šibenski katedralu ili Grički top.

U spotu ima i košarke, i nogometaša koji trenutno igraju dodatne kvalifikacije za Svjetsko prvenstvo jer se ranije nisu uspjeli plasirati na natjecanje. Međutim, nema vaterpola ni Hrvatske vaterpolske reprezentacije koja je ove godine odnijela zlato na Svjetskom prvenstvu, na krilima Juga koji je lani ostvario, po mnogima, najuspješniju godinu u svojoj povijesti. Među brojnim poznatim i uspješnim muškarcima koji se pojavljuju, u videu nema niti jedne uspješne žene, osim glumice Zrinke Cvitešić koja se pojavljuje u kontekstu ispijanja kava na trgovima, a ne onoga čime se bavi.

I dok brojni predstavnici Hrvatskog turizma, među kojima i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić, naglašavaju strategiju prema kojoj u Hrvatskoj treba razvijati cjelogodišnji turizam, to se na novom turističkom spotu baš i ne vidi. Kadrovi koji se mogu vidjeti predstavljaju zemlju kao prvenstveno ljetnu destinaciju, što ona zapravo i jest, no gost koji gleda spot zapravo ne može steći ideju što bi radio u Hrvatskoj onda kada nije ljeto.

Na upit Dubrovačkog dnevnika koliko je utrošeno na snimanje spota, iz Turistike zajednice je odgovoreno kako je riječ o iznosu od 700 tisuća kuna. Iako naglašavaju kako će pola milijuna kuna, od navedenog iznosa, biti utrošeno u humanitarne svrhe, to je i dalje spot koji je koštao 700 tisuća kuna, a za koji je upitno predstavlja li zaista Hrvatsku u najboljem svjetlu.

Popularni Članci