Iva Nikolić predstavila Grad stotinama milijuna Kineza: 'Ovo je vrhunska reklama za Dubrovnik' (VIDEO)

Autor: Aida Čakić Autori fotografija: Youtube
Jedan od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showa "Day Day Up" snima se u Hrvatskoj u cilju promocije turizma.

Riječ je o izvrsnoj reklami koju je pogledalo kako se procjenjuje oko 300 milijuna Kineza što će zasigurno pridonijeti povećanju broja turista iz te zemlje. Snimalo se na i području Dubrovnika, isprobavali razni specijaliteti, obilazile znamenitosti, promovirala kultura, glazba i ples. Cijela emisija, u kojoj su se slavile hrvatske ljepote, ljudi i običaji, trajala je čak sat i 40 minuta.

Hrvatsku su predstavljali Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga i Folklorni ansambl "Linđo", a pojavljuju se i obični građani poput Dubrovkinje Ive Nikolić koja je djelatnica u turizmu te radi kao turistički vodič. Ona se za potrebe snimanja preobukla u lik Daenerys Targaryen iz popularne serije Igra prijestolja, a za Dubrovački dnevnik je pojasnila kako je angažman dobila preko prijatelja Tomija Tepšića.

„Tražili su nekog da glumi Daenerys, a s obzirom na to da sam ja radila kao 'stand-in' u seriji od početka te da vodim tematske ture, Tomi je preporučio mene. Vrlo brzo smo snimili moj dio, doslovno u jedno jutro jer su jako profesionalni, ali i zabavni“, kazala je Iva Nikolić dodavši kako smatra da je emisija za Dubrovnik vrhunska reklama, a dodala je kako je za nju korisna za posao.

Ovaj svojevrsni „polu-reality“ osmišljen je kao kombinacija edukacije, igre i zabave, a emisija je nedavno emitirana na kineskoj televiziji Hunan. Budući da je objavljena i na YouTubeu zasigurno će dosegnuti još veći broj pregleda. Procjenjuje se kako je riječ o najvećoj reklami turizma Hrvatske od neovisnosti.

Popularni Članci