DIREKTOR 'SIX SENSES' BRENDA U GRADU Vlahušić: Dubrovnik zaslužuje najbolje svjetske brendove
''U njegovom društvu proveo sam tri radna dana i prema Wolfovim riječima Dubrovnik zaslužuje oba brenda koje je osobno pomogao stvarati. Six Senses raspolaže s resortima diljem svijeta na najatraktivnijim svjetskim lokacijama. Kao jedinstveni brand, u novoj su fazi širenja poslovanja. Dubrovački HDZ i SDP govore kako ne žele ovakav turizam, a pogotovo im smeta razvoj filmske industrije i Zimski festival koji je oživio povijesnu jezgru. Smeta im i obiteljski smještaj kojeg smo pretvorili u pravu snagu dubrovačkog turizma. S druge strane, mi u HNS-u znamo kamo Dubrovnik treba ići i kako se dalje razvijati kada govorimo o našoj najvažnijoj gospodarskoj grani. A kada trebamo savjete, ne bojimo ih se tražiti. I tražimo ih od najboljih na svijetu,' rekao je Vlahušić.
'Valentinu Dujmoviću kao novom gradonačelniku, ali i svim svojim građanima, mogu najbolje pomoći postavljajući uz pomoć prijatelja Dubrovnik na vrh svijeta i kad je riječ o hotelskim brendovima. Jer ne znam raditi ako ne radim za Dubrovnik. Inače, Wolfa Hengsta upoznao sam prošle godine kada je Dubrovnik posjetio u društvu svoje dobre prijateljice Maye Musk, majke poduzetnika i inovatora Elona Muska, osnivača Tesla Motors, ali i kompanija SpaceX i PayPal. S Mayom sam imao zadovoljstvo družiti se i u SAD-u kada smo posjetili sjedište SpaceX-a u kalifornijskom Hawthorneu,' zaključio je bivši gradonačelnik.