Lujić: 'Hotel Petka otpuštao je radnike uz otpremninu' Uprava: 'Riječ je o reorganizaciji sustava'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Nikša Klečak
Iako brojni hoteli u Dubrovniku i okolici muku muče s pronalaskom radne snage, u Hotelu Petka otpuštali su zaposlenike uz otpremninu

Zanimljivo, iako brojni hoteli u Dubrovniku i okolici posljednjih godina muku muče s pronalaskom radne snage, Hotel Petka, prema tvrdnjama Dolores Lujić iz Sindikata turizma i usluga Hrvatske, otpustila je dio radnika uz otpremninu.

-Kada je Hotel Petka prije dvije godine promijenila vlasnika došlo je do otpuštanja radnika uz otpremninu. Novi vlasnici su se odlučili za taj potez, iako ja ne znam zašto, jer prema mojim informacijama tamo nedostaje kadra. Nisam sigurna koliko se novi vlasnici razumiju u turističko-ugostiteljski posao, jer im to ipak nije primarna djelatnost, iako imaju neke smještajne objekte na Makarskoj rivijeri – rekla nam je Lujić, koja nije znala navesti točan broj otpuštenih radnika.

Podsjetimo, prije dvije godine novi vlasnici Hotela Petka postali su braća Pivac iz Vrgorca, inače široj javnosti poznati po mesnoj industriji i prerađevinama. Pitali smo upravu Hotela Petka koliko je radnika prihvatilo otpremninu i otišlo iz hotela, ali iz Uprave također nisu naveli broj, nego su nam kazali kako je riječ o reorganizaciji poslovanja.

-Hotel Petka je nakon promjene vlasnika krenuo u reorganizaciju sustava s ciljem efikasnijeg poslovanja. U takvom procesu je jedna od nužnih radnji i optimizacija broja zaposlenih. U tom smislu smo, uz promjenu organizacijske strukture, promijenili i broj i strukturu zaposlenika u mjeri u kojoj je to bilo potrebno da bi proces uspio. U slučaju organizacijskih promjena u bilo kojoj kompaniji koja je tržišno orijentirana ovakvi procesi su pravilo, a ne izuzetak. Važno je naglasiti da se u svim procesima reorganizacije poštovalo zakonske odredbe i nitko od trenutno zaposlenih ili naših bivših zaposlenika nije oštećen ili zakinut na bilo koji način. Kad govorimo o trenutnom broju zaposlenih unutar sustava on je apsolutno optimalan i unutar standarda hotela u rangu u kojem je hotel Petka. Najbolji dokaz tome je činjenica da smo u prva četiri mjeseca tekuće godine, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ostvarili rast broja noćenja od 30 %, te da su nam prihodi viši za 35 % - kažu iz Uprave Hotela.

Za kraj iz Uprave Hotela Petka dodaju kako su rasle plaće radnika.

-U kontekstu zaposlenih, bitan podatak je da su nam izdatci za zaposlene u promatranom periodu viši za 85% u odnosu na prethodnu godinu. To jasno pokazuje da smo apsolutno svjesni važnosti i vrijednosti osoblja kao najbitnijeg faktora u turizmu, ta da značajna sredstva ulažemo u kvalitetu radne snage – zaključuju iz Uprave Hotela Petka.

Iako su iz Uprave Hotela indirektno potvrdili da je dio radnika otpušten uz ispunjenje svih zakonskih obveza, što je pohvalno, zanimljivo kako su početkom ove godine iz Hotela Petka tražili nove sezonske radnike za tekuću sezonu.

Maro Marušić

Popularni Članci