NE BISTE VJEROVALI! Evo kroz što su Koreanci najviše upoznali Dubrovnik

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Turistička zajednica grada Dubrovnika je 7. lipnja 2017. sudjelovala na edukacijskoj prezentaciji i poslovnoj radionici SELL CROATIA 2017. u Seoulu, u Južnoj Koreji. Na prezentaciji i radionici u organizaciji Hrvatske turističke zajednice te partnera Turkish Airlinesa, sudjelovale su i Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica Ličko-Senjske i Turistička zajednica Šibensko-Kninske županije.

Nikica Dorešić, suradnik Hrvatske Turističke zajednice u Seoulu, održao je prezentaciju hrvatske turističke ponude na korejskom jeziku. Devedesetak korejskih agenata, predstavnika touroperatora i novinara nazočilo je edukacijskoj prezentaciji i poslovnoj radionici. Pozdravni govor održao je Veleposlanik RH za Japan, a zadužen i za Južnu Koreju, Dražen Hrastić. Najavljeno je otvaranje Veleposlanstva RH u Južnoj Koreji do kraja lipnja 2017., što će zasigurno doprinjeti promociji Hrvatske u toj zemlji. 

Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika, Romana Vlašić, uz Veleposlanika RH i Konzula RH u Južnoj Koreji In-Mo Yanga , pozvana je na službeni sastanak s jednim od vodećih korejskih političara Dr.Jin Park-om, vezano za poslovnu i turističku suradnju dviju država.

Nakon prezentacije i poslovne radionice od 8 do 11. lipnja slijedio je turistički sajam "HANA TOUR INTERNATIONAL TRAVEL SHOW 2017“,  koji je okupio 500 izlagača iz 40 zemalja na 1000 štandova.


U četiri dana trajanja sajma, bilo je 120 000 posjetitelja, a izlagači su bili turističke zajednice iz svih dijelova svijeta, hotelske kompanije, putničke agencije, te zrakoplovne kompanije.

U ovoj dalekoistočnoj zemlji već niz godina raste interes za posjet Hrvatskoj, a krenuo je snimanjem nekoliko reality showova kroz koje su Korejci upoznali ljepote naše domovine. Najpopularniji show koji je približio ljepote Dubrovnika, kao i ostalih dijelova Hrvatske bio je „The Romantic in Croatia“. Riječ je o petero mladih Korejki i Korejaca u potrazi za ljubavlju u najljepšim hrvatskim destinacijama. Time je reality show postao odlična reklama za hrvatski turizam te je znatno porastao broj gostiju s tog tržišta u Hrvatskoj.

U Dubrovniku je u 2016. godini boravilo 42 512 korejskih turista, koji su ostvarili 78 467 noćenja. Od 1. siječnja do 10. lipnja 2017.godine, korejski turisti su u Dubrovniku ostvarili 19 966 dolazaka, što je 16 % više nego u istom razdoblju prošle godine, te 31 829 noćenja, što je 12 % više nego 2016. godine. 

Popularni Članci