POMAMA ZA KUĆICAMA Ludo More ogorčeno što ih uz bogat i kvalitetan program nisu odabrali, Dubrovniku poručili da se srami

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: , Društvene mreže
Završio je natječaj za prikupljanje ponuda za zakup kućica za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine za vrijeme održavanja manifestacije „Dubrovački zimski festival". Jednoglasnom odlukom povjerenstva izabrani su zakupci za 16 ugostiteljskih kućica, 13 trgovačkih i 3 adventske kućice. Zakupci čije su ponude prihvaćene bit će obavješteni o odluci Povjerenstva Dubrovačkog zimskog festivala nakon čega će biti pozvani na potpisivanje ugovora. 

U javnom pozivu stoji da će najkvalitetnije ponude i lokacije kućica za takve ponude odabrati Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“. Ove godine je, kako je prvi doznao Dubrovački dnevnik, bio četiri puta veći nego prošle godine. 

Na Facebook stranici ponuditelja 'Ludo More' osvanuo je post u kojem pišu da je natječaj bio sve samo ne transparentan. 

'Poraz nije poraz ako si poražen i prije nego što je utakmica počela. Ovo je kratka priča o nepravdi. Kroz dvije godine postojanja Ludo More se profiliralo kao vodeća online zajednica svih zaljubljenika u more, ribolov, nautiku i dobru spizu. Iza nas su stotine zajedničkih ribolova, gastro avantura, nezaboravnih druženja i novih prijateljstava. Sve što smo dosad radili, radili smo pošteno i sa stilom. Upravo u tom duhu prijavili smo se na natječaj za zakup adventske kućice u Dubrovniku, u našem gradu. Gradu koji nas je u neku ruku odgojio i zadužio htjeli smo ponuditi nešto novo, nešto inovativno, prihvatljivo, drukčije i zabavnije.

Vođeni vlastitim iskustvom, inovativnošću i vjerom u transparentnost natječaja koji je bio sve samo ne transparentan, prijavili smo se s programom u koji vjerujemo.

Iza slogana “(ne)obične dalmatinske kuhinje” kriju se isključivo domaće i svježe namirnice dubrovačkog kraja poput nezamjenjive svježe ribe, domaćih sireva i pršuta, domaćeg kruha, svježih začina, voća i povrća iz konavoskih, župskih, dubrovačkih, primorskih, peljeških, otočkih i neretvanskih đardina, uvala, podruma i OPG-ova, pripremljene na jednostavan, moderan i zabavan način.

Pripremili smo i bogat tematski program kao što su: Tapas vikend i zvukovi Španjolske, La Bella Figura i okusi Italije, Na klapski način, Tunino novo ruho, Dan Pelješca i peljeških vina, Japanski vikend, Wine Story vinarije “Crvik”, Dan Agroturizma “Brautović” i druge.

Teško je povjerovati da od 16 mjesta nije bilo mjesta za Ludo More, teško je povjerovati da netko ima bolji program od Ludog Mora, a teško je povjerovati da netko uopće i ima program! Ako ima, rado bi ga vidjeli kao što Vi možete vidjeti naš.

Nismo se prijavili da bi stekli slavu, zgrnuli lovu i obogatili se. Prijavili smo se da Dubrovniku pokažemo što znamo i možemo te da se okružimo Vama, predivnim ljudima koje još nismo imali priliku upoznati osim s one druge strane ekrana, na tamo nekom Ludom Moru.

Naposljetku, nije u tome gubimo li igru, već kako gubimo, što s time spoznajemo, čemu nas poraz uči i kako nas to mijenja. Gubiti na ovakav način znači - dobivati. Vidimo se nekom drugom prilikom. Hvala “Dubrovnik”, i srami se. Lijepo je biti Ludo More', napisali su iz Ludog Mora na Facebook stranici.

Dubrovački dnevnik je kontaktirao direktora Sanitata Vedrana Kunicu koji je na optužbe odgovorio da Sanitat nije dobio zapisnik s Dubrovačkog zimskog festivala te da se za sve treba obratiti Povjerenstvu koje o tome odlučuje i kojim predsjeda Blaž Pezo.

Na poziv i poruke upućene na ovu temu Blaž Pezo nije odgovorio. 

Kriteriji su jasno navedeni u Javnom pozivu dostupnom na stranici Sanitata gdje se navodi da će najkvalitetnije ponude i lokacije kućica za takve ponude odabrati Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“ rukovodeći se poglavito prema slijedećim kriterijima: registrirana proizvodna i/ili tradicijska djelatnost, promocija lokalnih trgovačkih odnosno ugostiteljskih sadržaja, proizvodi i usluge prigodni za prodaju u vrijeme Adventa i Božićno vrijeme te su autohtoni (razlikovnost, raznovrsnost i kvaliteta ponude„Dubrovačkog zimskog festivala“).

U Javnom pozivu također piše da je broj prodajnih mjesta/kućica i njihovih lokacija ograničen.

'Povjerenstvo „Dubrovačkog zimskog festivala“ zadržava pravo odabira ponuditelja i lokacije sukladno kriterijima iz prethodne točke ovog Javnog poziva, pri čemu nije dužno davati posebna obrazloženja i pri tome za svoj odabir ne snosi odgovornost prema ponuditeljima.'

comments powered by Disqus

Popularni Članci