STIŽE LI NAM JOŠ JEDAN POZNATI BREND? Hard Rock International zainteresiran za Dubrovnik

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Screenshot/YouTube
Kompanija Hard Rock International, u čijem sastavu uz globalno poznati brend Hard Rock Cafe posluje i lanac hotela Hard Rock Hotel, zainteresirana je za otvaranje hotela u Hrvatskoj, a trenutačno intenzivno razmatraju nekoliko destinacija, potvrdio je za Poslovni dnevnik Josh Littman, potpredsjednik razvoja HRI zadužen za tržišta Europe, Bliskog istoka i Afrike. 

Littman sljedeći tjedan dolazi u Zagreb na investicijsku konferenciju Rexpo, gdje očekuje susrete s budućim partnerima u Hrvatskoj. Kako je poznato, drugi dan konferencije posvećen je turizmu. "Osim što je postala sve popularnija među investitorima i brendovima, Hrvatska za nas predstavlja jako zanimljivo tržište jer se svojom bogatom kulturom uklapa u našu poslovnu filozofiju. Zanimaju nas Split, Dubrovnik, ali i Zagreb te sjeverni Jadran, i nadamo se da ćemo u sljedećem razdoblju realizirati hotelski projekt od *4 ili *5 u nekima od tih destinacija.

Otvoreni smo za različite opcije, od franšize do menadžment ugovora ili investiranja", kaže Littman. Kompanija Hard Rock International posluje u 75 zemalja, a u portfelju imaju 176 Cafea, 24 hotela i 11 kasina. HRI je vlasnik globalne licence za svih 11 Hard Rock brendova, njihovi kafići su obilježili gradove poput Londona, New Yorka, San Francisca, Sydneya, njihovi hoteli posluju na Baliju, Cancunu, Ibizi i Singaporu. Littman otkriva da je pripremi deset novih Hard Rock Hotela u Europi, uključujući London i Berlin, a u razvoju su još hoteli u Abu Dabiju, Dubaiu, New Yorku, Ottawi i Kini.

Uz Hrvatsku ih zanima i ostatak regije, od Crne Gore do Beograda. Uz organizaciju koncerata, Hard Rock je poznat i po svojoj impozantnoj kolekciji različitih proizvoda vezanih uz svijet muzike, a i njihovi hoteli posvećeni su r'n'r kulturi koju planiraju razvijati u svojim budućim hotelima u Hrvatskoj. Hard Rock nije rigorozan kad su u pitanju uvjeti koje moraju zadovoljavati njihovi partneri u franšiznom ili menadžment ugovoru, a nije bitna ni veličina hotela, koji variraju od all inclusive koncepta na rivijeri do urbanih boutique hotela u gradskim središtima. Ono što sve povezuje je glazba, koja gosta prati na svakom koraku, piše Poslovni.

Popularni Članci