U DUBROVNIKU TURIZAM CVIJETA 'Sukladno svim parametrima, sezona bi trebala biti nevjerojatna'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Grgo Jelavić Pixsell
Prvi mjesec 2017. godine prema podacima sustava E- visitor za siječanj u Dubrovniku je bio turistički iznimno uspješan.

Ostvareno je 11 657 dolazaka, što je povećanje od 31 posto, kao i 34 848 noćenja ili 35 posto više nego u siječnju 2016. godine. Na prvom mjestu broja posjetitelja su domaći gosti, a slijede susjedi iz  BiH, potom Koreja, Francuska, SAD, Ujedinjena Kraljevina, Japan, Španjolska, Albanija, Njemačka.

Raznovrsni sadržaji i ljepota grada, bogata povijest i baština samo su neki od razloga odabira grada za kratki zimski odmor, a izvrsnim ostvarenjima pogodovala je i činjenica da su uspostavljeni izravni cjelogodišnji letovi iz Frankfurta i Istanbula, te nastavljen let iz Londona, čime se našim gostima posebno s dalekih tržišta znatno olakšava putovanje prema Dubrovniku. Najviše noćenja ostvareno je u hotelskim objektima, ali bolju popunjenost bilježe i privatni smještajni kapaciteti, odgovorili su iz Turističke zajednice grada Dubrovnika. 

Također ističu da u Dubrovniku boravi i produkcijski tim za snimanje filma „Robin Hood Origins“, a započela je i auto-prezentacija novog modela Nissan Micra, što je također značajno za povećanje turističkog prometa u Dubrovniku u ovom razdoblju.

TRENDOVI PRODAJE

Iz agencije Atlas za Dubrovački dnevnik su odgovorili da je sezona 2016. bila odlična, no trendovi prodaje za 2017. značajno su iznad sezone 2016.

'Sa svih emitivnih tržišta bilježimo rast, možemo spomenuti neka – englesko, francusko, skandinavsko, japansko..Od produkata vrijedi izdvojiti krstarenja Jadranom kao temu za koju su zainteresirana sva tržišta, a i nadalje je prisutan trend rasta bukinga za rujan i listopad, odnosno, produživanje sezone. Veći broj upita zasigurno možemo dovesti u vezu s odličnim pozicioniranjem Dubrovnika na turističkoj mapi popularnih destinacija, nadalje, tu su i popusti za ranu prijavu, kao i realna mogućnost da klijenti ostanu bez željenih avio mjesta i kapaciteta ukoliko ne reagiraju na vrijeme. Najveći je interes za ljetnu sezonu, no govorimo o gotovo cjelogodišnjem produktu. Velik broj specifičnih upita odnosi se na prehrambene navike (vegani, vegetarijanci i sl.). Gosti na turama, pak, žele što više toga vidjeti u što kraćem vremenu. Isto tako, pratimo rast potražnje za našim izletničkim programom, što pokazuje aktivnu narav gostiju, koji traže doživljaj destinacije iz različitih aspekata. Sukladno svim parametrima, sezona bi trebala biti nevjerojatna', kazala je za Dubrovački dnevnik Nikolina Frklić, voditeljica marketinga u Atlasu.

NOVA TRŽIŠTA I LETOVI

Iz Turističke zajednice najavljuju predstavljanja na inozemnim tržištima i to na sajmovima u Berlinu, Stockholmu, Krakowu, Dubaiu, te imaju posebne prezentacije u Sloveniji – Kranjska Gora i norveškom glavnom gradu Oslo, kao i kongresnom sajmu IMEX u Frankfurtu, što su projekti koji će se realizirati do kraja mjeseca svibnja.

Zračna luka Dubrovnika također sustavno radi na uspostavljanju novih linija sukladno svojim strateškim planovima.

Za TZ Dubrovnika najznačajniji je projekt cjelogodišnjeg povezivanja Dubrovnika zračnim linijama tijekom cijele godine (Frankfurt s Croatia Airlinesom) na kojemu se sustavno radilo kroz dulje vrijeme i realiziran je kroz sustav Udruženog oglašavanja s HTZ-om i TZ Dubrovačko- neretvanske županije. Turkish Arilines je uspostavio direktnu liniju iz Istanbula, također cjelogodišnju, pokrenutu u svibnju 2016.

PROGNOZIRANJE SEZONE

Prema turističkom prometu od početka godine, te naravno izvrsnim rezultatima 2016., kao i dobrim najavama s inozemnih tržišta, te općoj slici Hrvatske kao poželjne turističke destinacije i Dubrovnika kao globalno prepoznatljivog brenda za očekivati je da će i ova turistička godina biti vrlo dobra.

Popularni Članci