HNS: Zašto Maro Kristić i Mato Franković umjesto građana štite pobunjene taksiste? Borit ćemo se za jeftiniji taksi za građane!

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Klub vijećnika HNS-HSU i partnera uputio je amandman na Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o autotaksi prijevozu u cestovnom prometu koja se nalazi na dnevnom redu današnje, 5. sjednice Gradskog vijeća Grada Dubrovnika.

Amandmanom se traži uvrštenje članka 36. stavka 2. Odluke koji određuju popust na autotaksi usluge za domaće stanovništvo na način da se umjesto postojećih 18 kuna za početak vožnje plaća 10 kuna, dok vožnja po prijeđenom kilometru za Dubrovčane ostaje ista – 6 kuna. Amandmanom je propisano da cijene vrijede tijekom cijele godine u dnevnom i noćnom radu.

Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o autotaksi prijevozu u cestovnom prometu 

Naime, Prijedlogom odluke koju pred gradske vijećnike danas serviraju klubovi vijećnika HDZ-a i KLGB Mara Kristića trajno se ukida postojeća odredba o povoljnijoj tarifi za građane Dubrovnika dok se istovremeno ne predviđaju novi popusti.

Licemjerna je stoga objava predsjednika Gradskog vijeća Mata Frankovića na društvenoj mreži kojom Dubrovčanima povoljnije tarife obećava u nekom nedefiniranom „narednom razdoblju“. Očito svjestan da građanima ne može lako objasniti zašto umjesto njih štiti šačicu kolovođa nereda, iste one koji se na cestama sve češće ponašanju poput drumskih ratnika iz serijala o Mad Maxu, Franković sad govori o obveznim popustima za sve taksi koncesionare.

Opet zabluda. Podsjećamo građane da je posljednjom Odlukom o izmjenama i dopunama Odluke o autotaksi-prijevozu u cestovnom prometu (Službeni glasnik broj. 10/2014.) određena posebna, niža, tarifa za građane u iznosu od 18 kuna za početak vožnje i 6 kuna po prijeđenom kilometru s obvezom primjene od 1. siječnja 2015. godine. Iskoristivši krizu vlasti u prvom dijelu godine veći dio taksi koncesionara izbjegava pridržavati se važeće odluke Gradskog vijeća u čemu im pomaže i politička zaštita onih koji danas otvoreno rade protiv svojih građana podilazeći interesima pojedinaca. Sjetimo se čijim su plakatima u jeku predizborne kampanje bila oblijepljena taksi vozila.

Cijene koje bi se ostvarile prihvaćanjem našeg amandmana izjednačile bi građane Dubrovnika s primjerice građanima Zagreba, gdje početna cijena također iznosi 10 kuna, dok se po prijeđenom kilometru naplaćuje 6 kuna. Uvođenjem posebne tarife za građane autotaksi prijevoznicima egzistencija ne bi bila ugrožena, a Dubrovčani, pogotovo mladi, ostvarili bi veću sigurnost u prometu, te osjećaj pravednosti.

Napominjemo i da je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja 15. lipnja 2015. u odgovoru predsjedniku Udruženja obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik Božu Miletiću jasno dala do znanja da autotaksi prijevoznici koji svoju djelatnost obavljaju sukladno Odluci Gradskog vijeća, tzv. Plavi taksi, ne narušavaju tržišno natjecanje. 

Klub vijećnika HNS-HSU i partnera i dalje će inzistirati na povoljnijem taksi prijevozu za Dubrovčane tijekom cijele godine što, smatramo, nikako ne može biti diskriminirajuće prema drugim korisnicima usluga.

 

Hrvatska narodna stranka – liberalni demokrati

    podružnica Dubrovnik

Popularni Članci