Pipi – piće za stare i za mlade

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Dalmacijavino/facebook.com
PIPI negazirano piće koje je obilježilo 80-e godine i dan danas izaziva emocije kod brojnih obožavatelja ovog osvježavajućeg napitka.

Kod spomena Pipi, ljudima najćešće na pamet padaju dvije asocijacije. Prva je Pipi Duga Čarapa koja je ujedno zaštitni znak Pipi-a, a druga je svakako reklama koja je proslavila Pipi. Naravno radi se o jednoj od najuspješnijih reklama koja je snimljena na Bačvicama početkom 80-ih godina, a glavnu ulogu u reklami imala je Ana Sasso koja je dodatno podizala mjehuriće i kroz nos se usijecala izravno u centar za ravnotežu. Ovaj slavni reklamni filmić zasigurno se još uvijek javi u snovima brojnih pripadnika bivše države.

Legenda o Pipi ide nekako ovako: brand je kreiran u Dalmacijavinu početkom 1970-ih. Sok je ime dobio na internom natječaju, jer se naime jednom od radnika jako svidjelo da uzor bude Pipi Duga Čarapa. Jedna boca s prijedlogom etikete je poslana i autorici slavne literarne djevojčice, Astrid Lindgren, koja je - kažu tvorničke legende - na prijedlog pristala bez naknade za autorska prava.

Pipi je i danas jedno od najprepoznatljivijih zaštitnih proizvoda Dalmacijavina, a prema nekim podacima uoči Mediteranskih igara u Splitu, Pipi je po prodaji nadmašivala čak i slavnu Coca-Colu.
Kada počne priča o Pipi, neki ga rado nazivaju pićem mladosti, ali i pićem za stare i mlade.
Da je Pipi hrvatski brand koji je vrijedan očuvanja govore i brojni potezi građana, ali i sportaša koji su na različite načine odlučili pomoći Dalmacijavinu, ali i Pipi-u.

Jedna od zasigurno zapaženih gesta svakako je ona košarkaša Splita koji su nosili majice sa znakom Pipi i na taj način postali glavni sponozor, promotor Pipija, ali i Dalmacijavina.
Naravno, i građani su odigrali značajnu ulogu u pomaganju. Naime poslovniplus.hr, 29. rujna 2012. godine na svojoj internetskoj stranici objavio je: "Pojava soka na tržištu izazvala je nevjerojatan val socijalne solidarnosti s radnicima koji su mjesecima marširali splitskim ulicama tražeći davno zarađene plaće. Baš kao u nekadašnjoj reklami s Veljkom Rogošićem, Pipi je opet ”piće za stare i mlade“.

 

Popularni Članci