PREZENTIRANI REZULTATI Tajni gosti ocijenili ugostiteljske usluge u cijeloj Hrvatskoj

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DD
Turistički radnici prema gostima su ljubazni i pristojni, ali još je dosta prilike za napredak, pokazalo je istraživanje predstavljeno u utorak na 13. Mystery Shopping danu u rovinjskom hotelu Lone.

Riječ je o tradicionalnom skupu koji okuplja turističke djelatnike, predstavnike hotelsko-turističkih kompanija i turističkih zajednica i koji je posvećen kvaliteti usluge te posebnu pozornost poklanja njezinu unapređenju.

Na skupu su prezentirani rezultati istraživanja "Tajni gost" s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu provedenog od lipnja do rujna prošle godine.

Tajni gosti posjetili su 1655 lokacija na Jadranu i kontinentu i ustanovili da 86,4 posto turističkih djelatnika pozdravlja gosta na dolasku, 64,1 posto mu se osmjehuje pri dolasku, 82 posto pozdravlja na odlasku, 64,4 posto zahvaljuje gostu, a samo 24,5 posto poziva ga na ponovni dolazak. 

"Ukupno gledajući, rezultati su bolji nego 2015. godine no sigurni smo da možemo bolje", rekla je voditeljica projekta Željka Bakmaz. 

Više pročitajte OVDJE.

Popularni Članci