Osam grešaka zbog kojih nikako ne možete smršavjeti

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: © Rostislav Sedlacek - Fotolia.com
Gubitak kilograma može biti jako težak proces - ljudi pokušavaju s različitim dijetama, iscrpljujućim režimom vježbanja, brojanjem kalorija...Međutim, postoje određene navike koje većina nas prakticira svakodnevno, a koje ometaju naše napore u gubitku kilograma.

1. PRESKAKANJE DORUČKA

Istraživači su potvrdili da ljudi koji jedu doručak teže dobivaju na težini od onih koji ga preskaču. Studija je ispitala 350 odraslih i oni koji su doručkovali svaki dan imali su manji struk od onih koji nisu uključili doručak u svoju dnevnu rutinu. Što je sasvim logično: ako preskočite obrok ujutro, vjerojatnije je da ćete pregladniti do ručka i pojesti više.

2. NE PIJETE DOVOLJNO VODE

Voda za piće pomaže sagorjeti više kalorija i koristi mršavljenju. Studija pretilih žena ispitala je utjecaj unosa vode na povećanje njihove tjelesne mase. Rezultati su pokazali da je tijekom jedne godine, pijenje više od jedne litre vode dnevno dovelo do gubitka kilograma 2 kg. Dakle, sljedeći put kad razmislite što ćete popiti, vodu umjesto nekog gaziranog sokića punog šećera.

Ako hranu konzumirate kasno, tijelo će te kalorije sigurno pohraniti kao masnoću, umjesto da ih sagorijeva. Lagani zalogaj u večernjim satima bit će u redu, ali pokušajte se držati dalje od hladnjaka barem 4 sata prije spavanja, piše Ordinacija

4. PREMALO SNA

Premalo sna jako može utjecati na vašu težinu. Kad ste umorni i neispavani, preskačete vježbanje i skloni ste biranju snažnih ugljikohidrata i puno kave. Također, pomanjkanje sna može rezultirati sporijim metabolizmom. Zato pokušajte dnevno odspavati barem 7 sati.

5. KONZUMIRANJE HRANE BEZ MASTI

To može izgledati paradoksalno, ali pridržavanje plana prehrane bez masnoća može zapravo dovesti do dodatnog debljanja. Uklanjanje masnoće iz hrane zapravo će nas natjerati da više jedemo, što najčešće rezultira prejedanjem. Štoviše, uklanjanje masti iz mliječnih proizvoda sprječava nas da apsorbiramo kalcij i vitamine A i D kojima trebaju masnoće da bi se otopili te da bi ih naš organizam mogao iskoristiti.

6. OMETANJE TIJEKOM JELA

Ako ćete jesti svoj obrok, pokušajte to učiniti bez gledanja svojih omiljenih serija ili pregledavanja društvenih mreža. Istraživači kažu da ćete zbog distrakcija tijekom obroka jesti više. Dok s druge strane, ako posvetite pažnju vlastitom obroku, više ćete uživati i bolje ćete kontrolirati količinu hrane koju konzumirate.

7. ALKOHOL I „HAPPY HOUR“

Sljedeći put kad vam dođe želja da popijete čašu piva, razmislite prije nego se zaputite u dućan ili najbliži kafić. Pijenje piva potiče akumulaciju masnoća posebno u području abdomena, dok je poznato da konzumiranje alkohola svih vrsta povećava vašu tjelesnu masu. Pokušajte imati manje "Happy Hour-a" ako vas brine težina.

8. CIJELI DAN SJEDITE ZA STOLOM

Istraživanja potvrđuju da postoji povezanost između vremena provedenog sjedenja i pretilosti. Stoga se nastojte pomicati svakih 60-90 minuta ili postavite tajmer da vas podsjeti kada treba ustati. Isprobajte vježbe za stolicu ili idite u šetnju - čak i ako je samo posjetiti kolegu koji radi na drugom katu. Dodajte neku aktivnost svom danu!

 

Popularni Članci