DIGITALNA TRANSFORMACIJA U LIBERTASU Evo koje novosti uvode, u suradnji s HT-om

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović
Libertas Dubrovnik, najveće komunalno društvo u vlasništvu Grada Dubrovnika nedavno i službeno obilježilo preseljenje na novu poslovnu lokaciju u Komolcu koja se rasprostire na čak 13.000 četvornih metara i koja se nalazi u srcu industrijske i servisne zone Grada Dubrovnika.


Riječ je o javnom gradskom prijevozu - „transportnoj arteriji“ Grada Dubrovnika koja godišnje preveze 10 milijuna putnika, a u ljetnim mjesecima čak i do 44.000 putnika dnevno.


Preseljenjem na novu lokaciju Libertas Dubrovnik osigurao je najsuvremenije tehničke i poslovne preduvjete za unapređenje i razvoj svoje djelatnosti, ali i ono najbitnije, započeo je i s digitalnom transformacijom svog poslovanja u suradnji s Hrvatskim telekomom.

 
Hrvatski telekom strateški je tehnološki partner Grada Dubrovnika u svim projektnim aktivnostima njegove digitalne transformacije, poznatim pod imenom Dubrovnik Smart City, a sve aktivnosti provode se sukladno usvojenoj Strategiji razvoja pametnog Grada Dubrovnika.


Preduvjet svake digitalne transformacije svakako je kvalitetna infrastruktura lokalne informacijske i komunikacijske mreže visoke propusnosti i osiguran stabilan i kvalitetan pristup konvergentnoj platformi različitih usluga u nepokretnim i pokretnim telekomunikacijskim mrežama.
Libertas Dubrovnik utrošio je više od 8,5 km mrežnog kabela kako bi izgradio lokalnu Gigabitnu mrežu na svojoj novoj lokaciji, a u suradnji s Hrvatskim telekomom započeli smo i s optičkim povezivanjem 141 autobusne stanice sa našom centralnom lokacijom u Komolcu. Cilj do 2020 godine je svaku našu autobusnu stanicu pretvoriti u centralnu informativnu i servisno-prodajnu točku kao i besplatnu wi-fi zonu za sve naše građane i mnogobrojne turiste. Na našim autobusnim stanicama tako će se na automatima moći kupiti autobusne karte, karte za muzeje, izložbe, predstave, koncerte, turistička kartica DuCard i mnoge druge stvari, a naš dubrovački pokaz u kombinaciji sa spomenutom mrežnom tehnologijom i našom povezanošću sa svim komunalnim društvima i gradskim kulturnim i drugim institucijama postaje temeljni medij za uspostavu dubrovačke građanske kartice za naše građane – izjavio je Đuro Deranja direktor Libertasa Dubrovnik.


Libertas Dubrovnik u svom poslovanju od nedavno više ne koristi klasične fax uređaje nego uslugu faxa u oblaku, a u primjeni je i usluga Hrvatskog telekoma Virtualni Call Centar koja podiže razinu kvalitete usluge komuniciranja građana s Libertasom bez ikakvih investicijskih troškova za Libertas. Suvremeni sustav video nadzora i kontrole pristupa su također u fazi realizacije.


Iznimno sam zadovoljan što Grad Dubrovnik sa svojim komunalnim društvima nastavlja kontinuirano provođenje Strategije Pametnog Grada i što se sustavno, najkvalitetnijom mrežom i pristupnom tehnologijom  na jedinstvenoj informacijskoj i komunikacijskoj platformi povezuju ljudi, stvari i poslovni procesi. Hrvatski telekom jedini, u ovom trenutku, može gradovima ponuditi ovako složeni mrežno-platformski sustav i ponosan sam, kao zaposlenik Hrvatskog telekoma, ali i kao građanin Dubrovnika, da moja kompanija, ali i ja osobno, možemo kvalitetno pridonijeti u realizaciji digitalne transformacije Grada Dubrovnika – izjavio je Renato Totić, manager za ključne korisnike i voditelj projekta Dubrovnik Smart City unutar Hrvatskog telekoma

Popularni Članci