DUBROVAČKI HNS TRAŽI OSTAVKU ANTE VOJVODIĆA 'Vozače ZET-a platili smo više od 870 tisuća kuna!'

Autor: Vedran Salvia Autori fotografija: V.S.
"Dva mjeseca vožnje dvanaestorice ZET-ovih vozača autobusa na dubrovačkim linijama djelatnici Libertasa i građani Dubrovnika platili su više od 870 tisuća kuna" - rekli su na konferenciji za novinare predsjednica dubrovačkog HNS-a Nataša Gabričević i gradski vijećnik Miho Obradović te su pozvali direktora Libertasa Antu Vojvodića da podnese ostavku.

Gabričević je kazala i da očekuje da Vojvodić nadoknadi nastalu financijsku štetu.

- Dva mjeseca rada je koštalo 850 tisuća kuna. To je po računima koje sad imamo. Nismo dobili sve račune, veći dio računa je došao iz ZET-a. Dakle, jedan djelatnik je koštao 36.250 kuna. S druge strane, Libertasov vozač uz sva prava iz kolektivnog ugovora mjesečno tvrtku košta oko 12 tisuća kuna. Jasno je vidljivo da je jedan vozač ZET-a koštao kao čak tri naša vozača. - rekla je Gabričević, dodajući kako imaju informaciju kako je bilo plaćeno i čišćenje soba, pranje robe...

Miho Obradović je kazao kako on kao poduzetnik ako ima sreće plaća smještaj sezoncima od oko 1000 do 1200 kuna.

- Po računima koje imamo Libertas je plaćao 4000 kuna mjesečno! To je skandalozno. U zadnje dvije godine direktor je po mnogim postupcima pokazao da nije u stanju voditi Libertas. Tvrtku je napustilo od 25 do 30 vozača. Prije su se ljudi borili za raditi u Libertasu. Sad je to tvrtka slučaj. Što je s cabrio busom? On više ne vozi, a govorilo se da donosi novce. Da li se tom odlukom o prestanku vožnje nekome pogodovalo? Nadalje, što je s javnom nabavom za nove autobuse koji bi se platili EU novcem? To čekamo tri godine, a svaki grad koji je sudjelovao u natječaju je dobio autobuse. Svaki grad osim Dubrovnika. - naveo je Obradović.

Gabričević je dodala kako je Libertas prije skoro tri godine prešao u novi prostor, dodajući kako se prestao plačati najam za remizu.

- Nažalost djeltatnika, a na sramotu gradske uprave ta tvrtka je danas tvrtka slučaj! - kazala je Gabričević.

Objasnila je i kako je "novcima građana plaćeno medijima da je dovođenje vozača ZET-a dobar potez". Objasnila je i kako se tvrtka urušava, te kako je apsurdno da se nije krenulo u povećanje plaća vozačima od kojih neki, ističe ona, "voze i po 18 dana zaredom u punim smjenama što po zakonu nije dozvoljeno".

- Ova uprava je pokazala da ne može promijeniti situaciju nego da gomila problem na problem. - zaključila je Gabričević.

Popularni Članci