DUBROVČANIN PODIJELIO LOŠE ISKUSTVO: Više od godinu dana traje totalni kaos, plaćam tuđe pogreške i nemar

Autor: Ivona Butjer Mratinović Autori fotografija: Goran Mratinović
Dubrovački dnevnik u više navrata je pisao o lošim iskustvima građana s Hrvatskom poštom, bilo da je riječ o narudžbama koje su oštećene i dostavljene im u više dijelova, o neisporučivanju pošiljki, o neljubaznosti pojedinih djelatnika, a najnoviji primjer stiže iz Lapada. 

Naime, čitatelj Dubrovačkog dnevnika obratio se redakciji kako bi podijelio svoja iskustva s Hrvatskom poštom, a koja su posljednjih nešto više od godinu dana izuzetno loša. 

"Svjedok sam totalnog kaosa s Hrvatskom poštom. Kuverte uopće ne stižu, u moj sandučić ubacuju tuđu poštu, najčešće od susjeda i obratno. Poštu često ostavljaju ispred vrata, a kad puše jaki vjetar znam je naći u dvorištu ili u vrtu, ponekad i nakon više dana," izjavio je Dubrovčanin. 

Sumnjivo mu je i to što, kako kaže, već godinu i pol dana nije dobio ni nagradne kunske kupone pa opravdano sumnja kako mu ih je netko uzeo i iskoristio, što ne može sa sigurnošću tvrditi, ali mu nije poznato zašto ih više ne dobiva. 

U razgovoru za Dubrovački dnevnik požalio se i na lošu situaciju s dostavom paketa. 

"Paketi mi jednostavno nikada ne budu uredno dostavljeni nego ili moram zvati poštu i pitati što je s pošiljkom ili mi ostave papirić kako mi je pokušana biti uručena, ali bezuspješno. Stoga paket moram podići uz plaćanje 4,50 kuna. Nije to neka velika cifra, ali plaćam nešto potpuno nepravedno jer znam kako mi to nikada nije pokušano biti dostavljeno nego je samo ostavljena obavijest," izjavio je Dubrovčanin koji kaže kako to vrlo dobro znaju i u Pošti s obzirom na to kako su mu kazali kako 'znaju kako nije bilo pokušaja dostave i kako se mogu žaliti, ali kako 4,50 kuna moram platiti'. 

Zbog svega navedenog se žalio. Kako kaže, ljubazna službenica mu je objasnila kako su svjesni problema i kako ih pokušavaju rješavati, ali kako imaju velikih problema s ljudstvom i kako nemaju dovoljno djelatnika. Ipak, svatko od korisnika opravdano očekuje kako bi svoje pošiljke trebao uredno i dobiti, posebno kad se u obzir uzme kako u pitanju mogu biti vrijedne pošiljke, ali i kako tuđi nemar i pogrešku naposljetku mora platiti sam građanin što je vrlo često kod vraćanja pošiljki, ali i različitih ležarina. 

"Razgovarao sam s puno osoba koje poznajem, kolega na poslu... I svi oni mi govore kako imaju slične probleme. Znam kako je puno građana nezadovoljno uslugom Pošte i vjerujem kako taj problem što hitnije treba riješiti," tvrdi Dubrovčanin. 

Ako i vi imate negativnih iskustava s Hrvatskom poštom, podijelite ih s nama i pošaljite na e-mail redakcija@dubrovackidnevnik.hr

Popularni Članci