Najpoznatiji dubrovački moto servis zatvorio je vrata, hoće li građani uskoro prestati voziti motore?

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović
U Dubrovniku se živi bolje nego ikad prije – radi se nikad manje, a ima se - ali s druge strane cijena tog uspjeha, srozala je kvalitetu života

Dogodilo se ono čega smo se bojali – ulaskom u Novu Godinu, Dante, najpoznatiji moto servis u Dubrovniku, zatvorio je vrata, odnosno prestao s radom. Nije ta vijest iznenadila nikoga upućenog, jer ima već mjesec dana kako je vlasnik Dantea Tomislav Raguž stavio na Njuškalo oglas gdje najavljuje kako se više neće baviti ovim poslom. Naime, u tom oglasu Raguž u kompletu prodaje uhodani posao na Kantafigu, te traži dvojicu moto servisera koji bi preuzeli kompletan servis. Zbog čega se gazda odlučio na prodaju kada mu posao dobro ide? Već godinama muku muči s pronalaskom radne snage.

Svi koji su položili matematiku u prvom razredu osnovne škole dobro znaju da bi serviseri ulaskom u ovaj posao zarađivali. Naime, Dante je najpoznatiji moto servis u Dubrovniku i mušterije bi samo nastavile dolaziti, bilo zbog navike, ali i zato jer nemaju previše izbora, odnosno meštara u Gradu. Drugim riječima, u ovom se poslu treba raditi, ali može se i zaraditi.

Međutim, prema našim informacijama, za oglas je bilo malo zainteresiranih i vjerojatno nitko neće preuzeti radnju na Kantafigu. Kuloari pričaju da mladi u Dubrovniku neće da rade i da je broj mladih moto šegrta nikakav. Bolje im je imati od apartmana za kafu i cigarete i ne raditi, nego zarađivati više, ali i raditi. Kako sada stvari stoje, ako se što uskoro ne promijeni, vlasnik moto servisa vrijednu će opremu prodati nekome u dio Hrvatske gdje ljudi (još uvijek) žele raditi, a najpoznatiji moto servis u Dubrovniku tako će postati povijest.

Trend je ovo koji je već godinama zahvatio Grad. Nikad više para u Dubrovniku za nikad manje rada, ali u isto vrijeme sve više pada kvaliteta života. Razlog je, naravno, sveopća apartmanizacija. Dubrovčani mogu preživjeti i od šupe ili garaže, a za ući u neki posao treba plaćati veliku najamninu, čak i na lokacijama koje nisu atraktivne, pa se radije odlučuju za malo rada i malo para, umjesto za puno rada i razbijanja glave koliko će novaca na kraju ostati nakon što država uzme sve žive i nežive harače. Sve ovo dovelo je do toga da se u Gradu sve teže može kupiti domaća blitva, pomadore, riba, kokoš…, da ne govorimo o nekim drugim stvarčicama. Za obaviti bilo kakav šoping valja ići u Split ili – Trebinje!

Promet je u Dubrovniku užasan i da dobar dio građana ne vozi motore bio bi još gori. Ali u Gradu – oh kakvog li paradoksa koji ekonomski zakon ponude i potražnje razbija na faktore - je nemoguće kupiti ikakvu moto opremu, čak ni kacigu, a sada svjedočimo trenutku kada će sve teže biti i servisirati motore. Cijena dubrovačkog uspjeha je golema – s pravom možemo postaviti pitanje hoće li Dubrovčani uskoro morati prestati voziti motore, jer ih neće moći servisirati?

Ali u svakoj nesreći ima i nešto dobro – okoliš se neće buniti takvim mogućim scenarijem.

VEZANE VIJESTI:

Gledam Mirka Penda, najpoznatijeg dubrovačkog mehaničara za motore, i mislim se „majko mila, što ako…“

Popularni Članci