NE PROPUSTITE BESPLATNU RADIONICU Ako radite s većim timom ljudi, ovo će vam itekako koristiti
Sve češće u organizacijama nailazimo na probleme u odnosima među zaposlenima na horizontalnoj i vertikalnoj razini.
Disfunkcionalni odnosi veći su problem od preopterećenosti poslom. Osvještavanje visoke cijene niskog povjerenja i narušene komunikacije je korak koji vodi do boljih poslovnih rezultata i kvalitetnijih odnosa.
Kako biste naučili kako uspješno komunicirati za vas smo organizirali radionicu „Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva“ koja će se održati 21. travnja 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je osam sati.
- Rad u timu: temelji timskog rada:
• Povjerenje između članova tima - postoji li povjerenje u vašem timu?
• Otvorena komunikacija bez straha od konflikta - komuniciraju li članovi vašeg tima međusobno i s nadređenima bez straha od konflikta?
• Predanost poslu - jesu li članovi tima predani poslu ?
• Preuzimanje odgovornosti - preuzimaju li članovi tima odgovornost za zadatke koje obavljaju, ako ne, koji je razlog tome?
• Fokusiranost na rezultate – koliko su članovi tima fokusirani na rezultate?
2. Odnosi -poluga za uspjeh pojedinca, tima i organizacije
• Kakve odnose želite u vašem timu/ organizaciji? Kave odnose trenutno imate?
• Zašto su odnosi važni i kako utječu na rezultate, motivaciju i uspjeh tima u cjelini?
• Kako potaknuti odnose razumijevanja i uvažavanja među
• zaposlenicima različitih gledišta i stavova?
3. Primjerena komunikacija
• Kakva komunikacija je primjerena u poslovnom okruženju?
• Koje su dobrobiti primjerene komunikacije u radnom okruženju ?
• Kako se izražavati i ponašati da bi gradili odnose razumijevanja i uvažavanja?
• Kako vrijednosti i uvjerenja potiču motivirajuću i pozitivnu komunikaciju?
• Poželjna ponašanja voditelja timova kao uzor ponašanja zaposlenicima.
4. Konflikti
• Samokontrola: upravljanje osobnim ponašanjem koje može ometati nas i okolinu u obavljanju posla
• Kako postići samokontrolu?
• Kako se ponašati u konfliktnim situacijama?
• Kako rješavati konflikt?
5. Davanje povratne informacije
• Jeste li spremni čuti i prihvatiti negativnu informaciju o svom ponašanju i radu?
• Elementi konstruktivne kritike
• Kako dati povratnu informaciju – dvije tehnike davanja povratne informacije
• Fuss feedback & Feedback sandwich
PREDAVAČICA:
Snježana Kupres je prodajna trenerica s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama. Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji u zrakoplovnoj kompaniji Malaysia Airlines. Danas je konzultantica za tvrtku Tal Aviation Group te zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethiopian Airlines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put u području edukacija započinje 2007. godine u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od Tada se kontinuirano usavršava u području prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, neuro-lingvističkog programiranja, coachinga. Edukacije polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu, a 2013. godine stječe licencu certificiranog trenera neuro-lingvističkog programiranja. 2016. godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia - centar svjesnog poslovanja.
Godinu dana kasnije, zajedno s partnerima, pokreće svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja nove razine poslovanja - usmjerenost na ljude i njihove potencijale kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavačica i trenerica iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije i surađuje s brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu, a neke od njih su ABC Accelerator - Ljubljana, Tal Aviation group -Izrael, Korean Air, Seoul, Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.
Prijave se zaprimaju putem:
Online: PRIJAVNICA
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Požurite, broj polaznika je ograničen!