NE PROPUSTITE BESPLATNU RADIONICU Ako radite s većim timom ljudi, ovo će vam itekako koristiti

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Razvojna agencija grada Dubrovnika (DURA) uputila je poziv koji prenosimo u cijelosti. 

Sve češće u organizacijama nailazimo na probleme u odnosima među zaposlenima na horizontalnoj i vertikalnoj razini.

Disfunkcionalni odnosi veći su problem od preopterećenosti poslom. Osvještavanje visoke cijene niskog povjerenja i narušene komunikacije je korak koji vodi do boljih poslovnih rezultata i kvalitetnijih odnosa.

Kako biste naučili kako uspješno komunicirati za vas smo organizirali radionicu Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva koja će se održati 21. travnja 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je osam sati.

  1. Rad u timu: temelji timskog rada:

•   Povjerenje između članova tima - postoji li povjerenje u vašem timu?

•   Otvorena komunikacija bez straha od konflikta - komuniciraju li članovi vašeg tima međusobno i s nadređenima bez straha od konflikta?

•   Predanost poslu - jesu li članovi tima predani poslu ?

•   Preuzimanje odgovornosti - preuzimaju li članovi tima odgovornost za zadatke koje obavljaju, ako ne, koji je razlog tome?

•   Fokusiranost na rezultate – koliko su članovi tima fokusirani na rezultate?

2. Odnosi -poluga za uspjeh pojedinca, tima i organizacije

•   Kakve odnose želite u vašem timu/ organizaciji? Kave odnose trenutno imate?

•   Zašto su odnosi važni i kako utječu na rezultate, motivaciju i uspjeh tima u cjelini?

•   Kako potaknuti odnose razumijevanja i uvažavanja među

•   zaposlenicima različitih gledišta i stavova?

3. Primjerena komunikacija

•   Kakva komunikacija je primjerena u poslovnom okruženju?

•   Koje su dobrobiti primjerene komunikacije u radnom okruženju ?

•   Kako se izražavati i ponašati da bi gradili odnose razumijevanja i uvažavanja?

•   Kako vrijednosti i uvjerenja potiču motivirajuću i pozitivnu komunikaciju?

•   Poželjna ponašanja voditelja timova kao uzor ponašanja zaposlenicima.

4. Konflikti

•   Samokontrola: upravljanje osobnim ponašanjem koje može ometati nas i okolinu u obavljanju posla

•   Kako postići samokontrolu?

•   Kako se ponašati u konfliktnim situacijama?

•   Kako rješavati konflikt?

5. Davanje povratne informacije

•   Jeste li spremni čuti i prihvatiti negativnu informaciju o svom ponašanju i radu?

•   Elementi konstruktivne kritike

•   Kako dati povratnu informaciju – dvije tehnike davanja povratne informacije

•   Fuss feedback & Feedback sandwich

 

PREDAVAČICA:

Snježana Kupres je prodajna trenerica s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama. Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji u zrakoplovnoj kompaniji Malaysia Airlines. Danas je konzultantica za tvrtku Tal Aviation Group te zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethiopian Airlines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put u području edukacija započinje 2007. godine u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od Tada se kontinuirano usavršava u području prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, neuro-lingvističkog programiranja, coachinga. Edukacije polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu, a 2013. godine stječe licencu certificiranog trenera neuro-lingvističkog programiranja. 2016. godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia - centar svjesnog poslovanja.

Godinu dana kasnije, zajedno s partnerima, pokreće svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja nove razine poslovanja - usmjerenost na ljude i njihove potencijale kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavačica i trenerica iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije i surađuje s brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu, a neke od njih su ABC Accelerator - Ljubljana, Tal Aviation group -Izrael, Korean Air, Seoul, Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.

Prijave se zaprimaju putem:

Online: PRIJAVNICA
E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Požurite, broj polaznika je ograničen!

Popularni Članci