NOVI INFORMACIJSKI SUSTAV GRADA: Građani će moći vidjeti tko rješava njihov predmet, na koji način Grad troši novac, sve će biti vidljivo (FOTO)

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović
Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković i direktorica Sektora korporativne prodaje HT-a Marijana Bačić sklopili su Okvirni sporazum za nabavu integralnog informacijskog sustava za upravljanje dokumentima u prostorima gradske uprave. 

Integralni informacijski sustav za upravljanje dokumentima omogućit će Gradu Dubrovniku sustavno praćenje, procesuiranje, obradu i arhiviranje svih dokumenata koji ulaze u administrativni sustav Grada. 

"Krajnji rezultat bit će u potpunosti vidljiv u roku od dvije godine, bit će vidljiva efikasnost gradske uprave, učinkovitost i mjerljivost svih službenika. Moći se uvesti konkretna mjerila odnosno ocjene službenika o tome što i kako rade. Uslužnost Grada prema građanima bit će vidljiva," kazao je Franković.

Također, sustav će omogućit i građanima uvid u tijek postupka kojeg vode s Gradom, u kojoj je fazi rješavanja i koji službenik rješava pojedinu fazu predmeta. Želja ove gradske uprave je da kroz informatizaciju svaki postupak koji građanin vodi s Gradom bude efikasan i potpuno transparentan.

"Grad Dubrovnik je model o kojem pričamo ne samo po Hrvatskoj, nego ga prezentiramo na internacionalnoj razini; način na koji Grad razmišlja i što radi da poveća kvalitetu života građana, a i gostiju," izjavila je Bačić.

Nakon informatizacije svakoga pojedinog postupka, odnosno svakoga predmeta koji se po tome postupku vodi, sve informacije će biti vidljive na Portalu za građane, koji će postati centralno mjesto za svaku interakciju između Grada i građana. Ovakvom aplikacijom bit će jasno vidljivi prihodi i rashodi Grada.

Gradonačelnik je ovom prilikom odgovorio i na pitanje je li ovo odgovor na aplikaciju Ocijenime.hr.

"Sigurno je ideja bila dobra, ali nedostaje adekvatna količina transparentnosti i naravno pokušaj političke manipulacije. Da je kojim slučajem aplikacija Ocijenme.hr bila na visokoj razini transparentnosti odnosno da vi ukucate svoj oib, ime i prezime i rečete koji točno službenik je kojeg datuma bio neljubazan, nije odradio svoj posao i slično onda bi taj sustav koristio svima. Na ovaj način mogu prijatelji komentirati jedni druge i imati visoke ocjene," pojasnio je Franković.

Također, Franković je prokomentirao što će biti s onim službenicima koji se pokažu neefikasni.

"Od svih službenika tražim da rade i služe građanima, ako se pokaže da ne obavljaju svoj posao prvo će biti upozoreni pismeno i usmeno, a potom će se ići u postupak otkaza," izjavio je Franković.

Cijeli sustav planira se uvesti kroz naredne dvije godine. Riječ je o poslu vrijednom 4.248.000,00 kuna (bez PDV-a) za kojeg je putem javnog natječaja odabrana Zajednica ponuditelja Hrvatski telekom d.d. i Dokument it d.o.o.

Popularni Članci