POSLODAVCI, OBRATITE POZORNOST! U ovoj bi situaciji Hrvati radili prekovremeno i to bez naknade

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Zanimljivo istraživanje provedeno na portalu posao.hr donosi razmišljanja, iskustva i očekivanja zaposlenih kada je riječ o motivaciji i lojalnosti na radnom mjestu. Što zaposlenike najviše demotivira te koliko se njih susrelo s prijetnjom otkaza pročitajte u nastavku. 

Gotovo 50 posto ispitanika redovito pretražuje oglase za posao iako su u radnom odnosu. Čak 36 posto će ih zbog profesionalnog razvoja uložiti dodatni napor na poslu. Pohvala nadređenog u ovoj kategoriji nalazi se na posljednjem mjestu - samo 8 posto ispitanika više će se potruditi zbog pohvale nadređenih.

Među onim sudionicima istraživanja koji su trenutno u radnom odnosu, 32 posto bi napustilo trenutno zaposlenje ako bi im se pružila bolja financijska prilika. Zbog mobinga to bi učinilo 19 posto ispitanika.

Nejasni ciljevi i odgovornosti zauzimanju više od 40 posto odgovora kada je riječ o tome što može demotivirati na poslu. Zanimljivo je da svađe s kolegama ne utječu previše na motivaciju te je samo 10 posto ispitanika reklo kako ih loši odnosi demotiviraju.

Zanimljiv je i podatak da je čak 35 posto ispitanika bilo suočeno s prijetnjom otkaza.

Poslodavce pak može ohrabriti kako je skoro 70 posto ispitanika izrazito lojalno u jednoj osjetljivoj situaciji. Naime, ukoliko se tvrtka nađe u krizi čak 68 posto ispitanih ostalo bi raditi prekovremeno i to neovisno o novčanoj naknadi.

Čak 19 posto sudionika koji su sudjelovali u istraživanju, a u radnom su odnosu, nema izbor već mora raditi prekovremeno neovisno o razlozima i uvjetima.

Zaključak provedenog istraživanja:

Iako je novac većini ljudi glavni razlog za traženje novog i napuštanje trenutnog zaposlenja, kada je u pitanju lojalnost u teškim vremenima, on nema gotovo nikakav utjecaj na odluku -  zbog dobrih međuljudskih odnosa i humanosti prema radniku većina ispitanika svojevoljno će raditi prekovremeno u trenucima kada je to zaista potrebno. 

* U istraživanju je sudjelovalo najviše sudionika dobne skupine od 25 do 34 godine (40 posto).  Većina ispitanika su žene (70 posto). 

Popularni Članci