PREPOZNAO IH JE I VELIKI TRIPADVISOR! Mlada ekipa iz Dubrovnika pokrenula sasvim novu priču oko turističkih tura i izleta

Autor: Ivona Butjer Mratinović Autori fotografija: Goran Mratinović
Dubrovnik je pionir hrvatskog turizma, svake godine ruši turističke rekorde, brojni sugrađani iznajmljuju svoje stambene jedinice u turističke svrhe i dobro su upoznati sa sustavima poput Booking.coma koji im uvelike olakšavaju poslovanje i osiguravaju popunjenost. I kad se činilo kako se po pitanju turizma više nema što novo izmisliti, pojavila se mlada ekipa iz IT tvrtke EZ Bookera koja je ipak donijela nešto sasvim novo.

Toni Njirić i Ivan Kovačević pokrenuli su sustav rezervacija za ture i izlete 'EZ Booker', inače drugi sustav u svijetu i prvi u Hrvatskoj koji je ostvario spoj s novom TripAdvisor odnosno Viator konekcijom.

„S novim tehnologijama smo uspjeli postići jednu novu razinu kvalitete što potvrđuju i različita vrlo vrijedna partnerstva, poput onog s TripAdvisorom, Viatorom i drugim prodajnim kanalima koji su giganti naspram nas, tvrtke koja je pokrenuta u ožujku prošle godine,“ kazao je Njirić za Dubrovački dnevnik.

MANJE POSLA, A BOLJI REZULTATI 

Aplikacija 'EZ Booker' namijenjena je svima; od turističkih vodiča koji individualno organiziraju vođenja preko hotela i iznajmljivača koji svojim gostima nude i izlete do velikih turističkih agencija te je dostupna neovisno o tome gdje se korisnik nalazi, a ima i svoju mobilnu verziju.

Inicijalna ideja oko koje se razvio projekt je bila automatizirati njihovo poslovanje. Kako kaže Njirić, generalni je problem to što ponuđači cijene i sadržaj izleta još uvijek nude na papirima, no sada uz njihov novi sustav moguće je ubrzati i pojednostavniti cijelu priču te je napraviti i financijski povoljnijom. Uz njega je moguće plasirati cijene i sadržaj izleta s jednog mjesta prema svim prodajnim mjestima i time pojednostaviti dosad komplicirane procese.

„Uz ovakvu digitalizaciju netko tko jednom u sustav unese svoje slike, opise, cijene, može ih prodavati i prezentirati na više mjesta odjednom. Dakle, smanjuje se obim posla koji obuhvaća pozive i korespondenciju te se događa automatizacija pa umjesto tri ili četiri prodajna agenta možete ih u isto vrijeme imati na tisuće bez da provjeravate slobodne termine i kapacitete jer sama aplikacija, s obzirom na protok rezervacija, to kontrolira. To je jedan veliki benefit jer se, još uvijek, čak i velike agencije koriste e-mail korespondencijom preko koje odgovaraju na upite jesu li slobodni i kolike su cijene njihovih usluga. Uz automatizaciju, naša ideja vodilja je bila i podizanje kvalitete. Naime, aplikacija donosi mogućnost predstavljanja tura, izleta, krstarenja s atraktivnim fotografijama, detaljnim opisima, mogućnostima drugačije prodaje,“ izjavio je Njirić.

'SVAKOM KLIJENTU PRISTUPAMO INIDIVDUALNO!'

Uz digitalna i tehnološka dostignuća današnjice postavlja se pitanje zašto netko prije ekipe iz Dubrovnika nije došao na ideju koja bi napravila bitniju razliku naspram drugih sustava, no Njirić tvrdi kako branša online prodaje tura i izleta tehnološki bitno zaostaje za dostupnom tehnologijom sustava za privatni smještaj i hotela, te da je tu razinu trebalo približiti visokim standardima koje drže hotelski sustavi i sustavi za privatni smještaj. Njirić tvrdi kako samo u neposrednoj blizini njihovih poslovnih prostora postoje čak dva takva sustava koja drže zavidnu tehnološku razinu; PHOBS za hotele i Booker Tools za privatni smještaj.  

Aplikacija EZ Booker, uz segmente online i agencijske prodaje, omogućuje 'bookerima' da na licu mjesta provjere postoje li slobodni termini i kapaciteti za određeni izlet odnosno turu, ali i da naprave rezervaciju.

Sustav ujedno samostalno prihvaća rezervacije od TripAdvisora, Viatora i ostalih prodajnih kanala, a automatski se ažuriraju podaci o slobodnim kapacitetima, cijenama, kao i nove fotografije što daje mogućnost kontrole s jednog mjesta, ali i proširenja prodaje bez straha od preopterećenosti poslom.

Za sve one koji žele znati nešto više o njihovom poslovanju te žele postati korisnici novog sustava, ova mlada ekipa u svojim prostorima prezentira svoju aplikaciju te odgovara na pitanja o tome kako mogu pomoći u poslovanju, ali i daje savjete oko toga kako poboljšati određenu ponudu i ostvariti bolje poslovne rezultate.

„Usmjereni smo na osobni odnos s klijentom i svakome pristupamo individualno, bilo da je riječ o osobi s jednom turom ili nekoj većoj agenciji. Mogu nas kontaktirati putem e-maila, posjetiti nas u našim uredima, osobno nas kontaktirati… No, prednost je svakako i to što daljnji razvoj sustava oblikujemo po zahtjevima klijenata. Kao netko tko analizira tržište, znamo kako svaka agencija ima neke svoje specifičnosti i stoga smo i predvidjeli model po kojem nakon svake sezone sjednemo s klijentima za stol te ih pitamo što im je bilo dobro, a što može bolje te da im damo mogućnost da tu prodaju iskoristite,“ izjavio je Njirić.

'GOVORILI SU NAM DA SMO LUDI...'

Iako već danas bilježe zavidne poslovne rezultate, inicijalni plan je bio da tvrtka u prve dvije godine ima dva ili tri korisnika, primjerice turističke vodiče s jednom walking turom. Međutim čini se kako je njihov rad i trud itekako prepoznat na tržištu pa su već u prvim mjesecima djelovanja sklopili partnerstva s nekim od najvećih agencija u gradu poput Elite Travela i proširili sustav ne samo na ture, nego i na krstarenja, rent-a-car i ostale vidove turističke djelatnosti. Danas svoje klijente imaju diljem Hrvatske, ali i u Srbiji, Turskoj, Kostarici, Grčkoj… 

A cijela priča pokrenuta je tako što je Njirić predavao na fakultetu, a njegov student Kovačević je predložio pokretanje sustava. Odvažili su se i odlučili krenuti u jednu sasvim novu priču. Kako kaže Njirić, imao je podršku većine bliskih ljudi u životu, no neki su, kako to obično biva, govorili 'kako je lud', posebno u startu.  

„Imao sam fantastičan posao, odlične uvjete, kao da sam pošao raditi negdje vani… No, isto tako, imali smo viziju kako je ovo jedna kvalitetna priča koja se može ostvariti. Kroz dnevne razgovore sam stalno slušao o stvarima koje su se mogle automatizirati još prije 10 godina, a kamoli danas. Stoga smo podvukli crtu i donijeli odluku kako ćemo ideju o jednom takvom sustavu pretvoriti u djelo, kako u to krećemo sa 100-postotnom posvećenošću, što iziskuje financijska ulaganja, ali i vrijeme, baš kao i svaki startup i novi posao“ izjavio je Njirić.

Srećom, imali su ideju u koju su vjerovali i bili su ustrajni, a čini se kako su to prepoznali i brojni partneri koji danas rado surađuju s njima.

Svi oni koji žele unaprijediti svoje poslovanje uz aplikaciju EZ Booker, informacije mogu pronaći na njihovoj web stranici, zatražiti ih pozivom na broj 020/203-117, putem e-mail adrese info@ez-booker.com ili mogu posjetiti urede EZ Bookera na adresi Vukovarska ulica 16, na četvrtom katu gdje će vas momci EZ Bookera ugostiti u opuštenoj i prijateljskoj atmosferi, uz kavu i kekse, te odgovoriti na sve vaše zahtjeve i pitanja. 

Popularni Članci