TKO ĆE GA ZAUSTAVITI? Pregazio i usmrtio dvoje, zabio se u kolegu, krao Libertasu i jučer vozio mrtav pijan autobus na autocesti
Policija tako već gotovo dvije godine konstantno ima posla s 45-godišnjim Antunom Radulovićem iz Dubrovnika. U listopadu 2017. godine Radulović je s turističkim autobusom u Konavlima vozeći unatrag pregazio dvoje stranih državljana koje je prethodno doveo u jedan ugostiteljski objekt. Očevicima ove stravične nesreće još uvijek nije jasno kakva li je to samo bila silina udara, i to na parkingu kada je smrtno stradalo dvoje Amerikanaca.
TEŠKA NESREĆA U KONAVLIMA U naletu autobusa poginulo dvoje pješaka (FOTO)
Tragedija jednakih, ako ne i većih razmjera mogla se dogoditi već 15 dana kasnije kada se isti vozač, ovog puta u ulozi vozača osobnog automobila, zabio u autobus svog bivšeg poslodavca, Libertasa Dubrovnik. On se upravljajući automobilom kretao iz smjera Dubrovnika prema Mokošici kada je prešao u suprotnu kolničku traku i direktno udario u Libertasov autobus.
On je tada zadobio teže ozljede te je zadržan na liječenju, dok je vozač autobusa zadobio lakše tjelesne ozljede. Je li navedeni sudar bio kulminacija napetih odnosa njega i njegova bivšeg poslodavca – dubrovačkog Libertasa nije poznato, ali ako je suditi po povijesti Antuna Radulovića i njegovog poslodavca mogao bi se izvući zaključak kako navedena prometna nesreća nije bila puka slučajnost. Radulović je bio vozač Libertasovog autobusa, a 2017. godine je dobio izvanredni otkaz zbog krađe novca no kasnije mu je navedeno oprošteno uz uvjet da u ratama vrati ukradeni novac te je raspoređen na drugo radno mjesto.
I unatoč 'drugoj šansi' u Libertasu ponovno je dobio otkaz nakon čega je prešao kod drugog poslodavca s čijim autobusom je pregazio strane državljane.
Zadnji slučaj koji je mogao kobno završiti za sudionike autoceste A1 je incident koji se dogodio 27. lipnja ove godine kada je oko 15:30 policija na izlazu iz autoputa Zadar 1 zaustavila vozača autobusa kojem je utvrđeno da je vozio pod utjecajem 2,57 promila alkohola. Neslužbeno se doznalo da se ponovno radi o Antunu Raduloviću koji je ovog puta sankcioniran kaznom od 7000 kuna te oduzimanjem D kategorije (autobusi) na šest mjeseci.
Mrtav pijan upravljao busom dubrovačkih tablica na autocesti
Ostale kategorije mu nisu oduzete te slobodno može upravljati osobnim automobilom, kamionom i drugim sredstvima za koje je kvalificiran.
Vožnja u iznimno alkoholiziranom stanju ne mora nužno biti izoliran slučaj, zbog čega je oduzimanje dozvole isključivo za vožnju autobusa osobi koja je nanizala ovoliko katastrofalnih postupaka u prometu smiješan pavorijek hrvatskog pravosuđa. Represija takve vrste ne rješava nikakav problem u srži. Možda su za rješenje nadležene i neke druge institucije, ali i one moraju djelovati.
Jer osoba koja je sklona ponavljati prekršaje i kaznena djela samo može nastaviti raditi probleme koji mogu dovoditi i do smrtnih posljedica. Netko ovdje hitno mora reagirati i pomoći, spasiti od nekih budućih tragedija sve sudionike u prometu, ali i samog vozača. Za njegovo dobro.