REAGIRALA I UDRUGA UGOSTITELJA: Vjerujemo kako se incidenti poput onog kod Katedrale neće ponavljati

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DD
Udruga ugostitelja Dubrovnik uputila je priopćenje oko nedavnog prizora iza Katedrale gdje su djelatnici restorana Oyster&Sushi bar 'Bota' iz povijesne jezgre izbacili ostatke ribe. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Udruga ugostitelja Dubrovnik osuđuje svako nepropisno postupanje predstavnika ugostiteljskih objekata u Gradu, pa tako i nedavni incident s odlaganjem ribljeg otpada na javnoj površini.

Zbrinjavanje otpada zakonska je obveza svih građana, pa tako vlasnika ugostiteljskih objekata, a pridržavanje važećih propisa koji uređuju postupanje s otpadom nužno za sve subjekte koji se bave ugostiteljskom djelatnošću na području Dubrovnika.

Članovi Udruge odmah su po saznanju o incidentu upozorili na nepropisno ponašanje, a jedan je kolega odmah, i prije medijske objave, istupio i preuzeo odgovornost. Isto je uskoro ponovio i u javnosti, zbog čega smo uvjereni kako je ovaj slučaj iznimka i posljedica nesporazuma u komunikaciji među djelatnicima, a ne pravilo svakodnevnog postupanja. Iz istog razloga vjerujemo kako se ovakve pogreške više neće ponavljati.

Problem komunalne infrastrukture u Dubrovniku, pa tako i pitanje otpada, koji je osobito vidljiv u ljetnim mjesecima s povećanim brojem turista, zahtijeva suradnju s nadležnim gradskim strukturama kako bi se ugostitelji uspješno prilagodili obvezama. Pozdravljamo stoga odluku Grada prema kojoj će se otpad od 1. svibnja prikupljati i u večernjim satima, što će pozitivno utjecati na komunalni red u Dubrovniku.

Održavanje čistih i urednih javnih površina neophodno je da bi Dubrovnik uživao reputaciju vrhunske turističke destinacije, a ugostiteljski objekti u tome moraju savjesno sudjelovati, bez iznimke.

Popularni Članci