Želite postaviti reklamu svoje firme na gradskoj ulici? Evo koliko to zadovoljstvo košta

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Oglašavanje je podijeljeno u četiri zone

Iz godine u godinu raste broj reklama na ulicama Dubrovnika i to ne samo u staroj gradskoj jezgri. Iz Grada Dubrovnika kažu kako su odredbom čl. 5. Odluke o reklamiranju na području Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 13/18) utvrđene četiri zone za reklamiranje. U prvu zonu ulazi stari grad, Sveti Jakov, Lokrum i zaštićena kulturna dobra, a u drugu zonu spada šire područje Pila i Ploča. Treća zona je ostali prostor od Orsule do Kantafiga, a u četvrtu zonu ulaze mjesta, sela i naselja izvan užeg dijela Dubrovnika. Koliko otprilike košta oglašavanje?

-Konačna cijena se formira ovisno o vrsti i dimenziji reklame, te u kojoj se zoni postavlja. Primjerice, u trećoj zoni se naplaćuje mjesečna naknada u iznosu od 70 kuna za metar kvadratni samostojeće reklamne ploče. Ako, recimo, reklamna ploča ima 1,80 m2, mjesečna cijena je 126 kuna. Reklamna ploča ne smije biti veća od dva metra kvadratna, to je maksimalno dozvoljena dimenzija – napominju iz Grada Dubrovnika i dodaju da se reklama može zakupiti za najviše jednu godinu.

Znači, reklamna ploča naše naslovne fotografije, Kojan Koral nedaleko Hotela Dubrovnik Palace, spada u treću zonu, a vlasnik je plaća do 140 kuna mjesečno (ne znamo kolika je točna dimenzija). Pitali smo Grad Dubrovnik da nam pojasne kako teče postupak dodjele reklamnog mjesta?

-Za postavljanje reklama i reklamnih panoa potrebno je Rješenje upravnog odjela nadležnog za komunalno gospodarstvo. Zahtjev se podnosi na posebnom obrascu upravnom odjelu nadležnom za poslove komunalnog gospodarstva, najmanje 30 dana prije željenog datuma početka postavljanja reklame ili reklamnog panoa. Uz ispunjeni obrazac zahtjeva, ovisno o vrsti tražene reklame ili reklamnog panoa prilažu se odgovarajući prilozi (dokumentacija) sukladno čl. 48. st. 5. Odluke o reklamiranju. 
Ukoliko je podnesen uredan zahtjev s potrebnim prilozima (dokumentacijom) hoće li se odobriti postavljenje tražene reklame ili reklamnog panoa ovisi o kojem je reklamnom predmetu riječ i o zoni u kojoj bi se isti postavio. Nakon provedenog upravnog postupka, ukoliko se utvrdi da je vrsta reklame ili reklamnog panoa izgledom i veličinom u skladu s načinom postavljanja reklame ili reklamnog panoa u traženoj zoni, odobrit će se postavljanje traženog, a u suprotnom će se odbiti. Isto tako Upravni odjel nadležan za komunalno gospodarstvo ima pravo odbiti postavljanje reklame ili reklamnog panoa iako isti ispunjava uvjete, ukoliko iz bilo kojeg opravdanog razloga smatra da se isti ne može postaviti – rekli su nam iz Grada Dubrovnika.

Naravno, postoji puno načina za oglašavanje, od transparenata, preko reklamnih ploča, reklamnih ormarića, ferala…, pa sve do reklamnih panoa i sve se one cjenovno razlikuju, a isto tako i veličinom. Jasno, reklame se nigdje ne smiju postavljati bez službenog odobrenja Grada Dubrovnika. Visina kazne za one koji reklame koriste ilegalno je od dvije do deset tisuća kuna.

MM

Popularni Članci