Direktor McDonald’sa Hrvatska otkrio zašto popularni lanac neće stići u Dubrovnik

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Damir Prelić / FM
Direktor McDonald’sa Hrvatska Pavel Pavliček upravlja tvrtkom koja nosi jedan od najvrednijih svjetskih brendova, a u intervjuu za Poslovni.hr govorio je zašto lanac (još) neće stići u Dubrovnik kao turističku meku, te objasnio je li zadovoljan partnerstvom s domaćim proizvođačima namirnica.

U Zagrebu, Splitu, Slavonskom Brodu, Zadru, restorani ovoga lanca česta su adresa građana koji žele brzo spravljen obrok, znajući da je vjerojatno istog okusa i isto ukusan u našoj zemlji kao i u inozemstvu. Ove godine Pavličekov izazov je podići razinu usluge, zbog čega se primjenjuje novi koncept serviranja, koji će biti uveden u gotovo svim restoranima.

O tome, te mogućnosti proširenja suradnje s domaćim dobavljačima, zadovoljstvu zaposlenika, konkurenciji pekara i pečenjarnica, Pavliček govorio je za Poslovni dnevnik.

"U Zagrebu najbolje funkcioniramo, i to na Vrbanima gdje nam je i sjedište tvrtke. S porastom broja turista i restorani na obali idu sve bolje, otvorili smo svoj drugi u Zadru, uskoro, ove godine, otvaramo još jedan u Splitu gdje ih imamo četiri. Najviše nas kao opcije novih restorana uz Split i Zagreb zanimaju i Pula i Rijeka", kazao je direktor McDonald’sa Hrvatska Pavel kazavši kako razlog nedolaska ovog popularnog fast food lanca u Dubrovnik je kombinacija nekoliko faktora.

"Jedan je činjenica što je građanima Hrvatske kao konzumentima u većini Dubrovnik predaleko, drugi je problem logistike, budući da transport namirnica dijelom prolazi i kroz drugu državu, a treći su cijene nekretnina. Za lokacije koje bi nama u Gradu bile zanimljive su one previsoke, i kad sve uzmemo u obzir, nismo još spremni na ulazak u Dubrovnik", rekao je Pavliček.

Cijeli razgovor pročitajte ovdje.

Popularni Članci