Dubrovčanin ima ideju za rješenje velikog problema: Zašto Grad ne bi kupio avion pa da više ne trpimo Croatia Airlines?

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Nikša Klečak
Sa suprugom sam proživio tu torturu i uhvatio prehladu na metalnoj klupi na aerodromu, kazao nam je Dubrovčanin koji je nedavno putovao avionom iz Zagreba za Dubrovnik.

Kako je Dubrovački dnevnik već ranije objavio priču, 13. svibnja, kasnio je noćni let za Dubrovnik preko tri sata zbog čega su brojni putnici bili s pravom nervozni. Tako je avion Croatia Airlinesa umjesto u 22.50, a inače je let bio najavljen kao za 22:10, pa je prvi put odgođen, krenuo tek u 1:50 što je putnicima bilo izrazito stresno te su prema riječima svjedoka proživjeli pravi "pakao" jer osoblje iz Croatia Airlinesa kao ni iz zagrebačke zračne luke nije se potrudilo objasniti razloge kašnjenja niti se ispričati. To su prema riječima putnika kasnije učinili kapetan i prvi časnik u zrakoplovu.

Osim toga, čitatelj Dubrovačkog dnevnika, čiji su podaci poznati redakciji, koji se javio nakon naše prve objave ove priče razočaran je što je doživio u zagrebačkoj zračnoj luci.

"Čekali smo jako dugo. Prvu odgodu smo čuli preko razglasa, a ostale obavijestili mogli smo vidjeti samo na displayu. U prostoru izlaza su stavili pokretni šank s vodom za prodaju koju su naplaćivali 20 kuna. Nismo dobili ništa nakon dva, ni nakon tri sata čekanja, što je obveza prijevoznika. Netko je pitao zašto ne daju djeci vodu za okrjepu pa su mu odgovorili kako će dobiti u avionu. Istina, kasnije su nam u avionu podijelili po čašu vode", kazao je razočarani Dubrovčanin dodavši kako misli da avion nije mogao poletjeti zbog nedostatka posade, a ne kako su rekli službeno zbog povezanosti s letom iz Barcelone.

On, naime, ističe kako nije primijetio nikakvu grupu putnika koji su kasnije pristigli, a ukupno je bilo, po obavijesti, 126 putnika, u avionu A320 od 174 mjesta.

"Mislim da su čekali posadu, avion je kako nam se čini bio dugo na stajanci, a nakon polijetanja su prikazali na ekranima one sigurnosne elemente pri kojima stjuardese demonstriraju kako se postupa, ali ovaj put njih nije bilo. Nisam ih brojao, ali mi se čini da su bile samo tri", u najvećem Croatia Airlines avionu sa 174 sjedala, naveo je Dubrovčanin koji je inače u Zagreb išao zbog teškog zdravstvenog stanja.

Naime, posebno je ostao šokiran postupkom osiguranja da mu oduzmu sprej koji mu je bio potreban.

"Bacili su mi u smeće sprej od 150 ml, a dozvoljeno je unositi samo 100 ml, što rijetko tko proizvodi. Učinili su to iako sam im nudio na uvid otpusno pismo iz bolnice u kojemu se sadržaj spreja navodi kao potreban. Službenica na rendgenu nije se udostojila saslušati, a kamoli pročitati", prepričao je on te naglasio kako često putuje na relaciji Dubrovnik-Zagreb-Dubrovnik zbog problema sa zdravljem te je stekao utisak da Dubrovnik kao destinaciju "namjerno podcjenjuju".

"I što ćemo mi iz Grada?? Moj prijedlog je da Grad kupi avion, valjda uz eskadrilu borbenih može jedan i za ljude? Moramo dizati sve više prašinu i o problemima javno govoriti ili smo osuđeni na potpuno ignoriranje", zaključio je za naš portal Dubrovčanin razočaran iskustvom s nacionalnim avioprijevoznikom Croatia Airlinesom i zagrebačkom zračnom lukom.

A.Čakić

IZ ZAGREBA ZA DUBROVNIK Putnici gubili živce u kasnim noćnim satima zbog kašnjenja aviona Croatia Airlinesa

Popularni Članci