SRAMOTA NA LETU ZA DUBROVNIK Pobacali su mi osobne stvari, putnik je govorio - ovo je pljačka!

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Croatia Airlines
Neugodno iznenađenje doživjeli su putnici na jučerašnjem letu Croatia Airlinesa iz Zagreba za Dubrovnik, a jedna Dubrovkinja (podaci poznati redakciji) javila se Dubrovačkom dnevniku kako bi upozorila na neugodnost koja joj se dogodila. 

"Kupila sam povratnu kartu iz Dubrovnika za Zagreb i ono što mi se dogodilo pri povratku iz Zagreba je uistinu nevjerojatno. Moj let iz Zagreba za Dubrovnik bio je zakazan za 14:50 sati, no tri dana prije dobila sam e-mail u kojem obaviještavaju putnike kako je došlo do promjene u redu letenja. Naime, umjesto u to vrijeme, let je premješten u 15:05 sati. Nije tu bilo ništa sporno, no bilo je sve ono što je uslijedilo," kaže Dubrovkinja. 

Kako tvrdi, putnici koji su kupili karte, platili su cijenu za Airbus, no vraćali su se zrakoplovom manjih kapaciteta zbog čega je nastala zbrka s prtljagom, a o čemu nisu bili obaviješteni. 

"Išla sam Airbusom, za to sam, uostalom, platila kartu. U njega, uvijek kad idem, mogu ukrcati kufer gdje su mi teže stvari i jednu zelenu bursu. Međutim, došlo je do promjene aviona o čemu nas nitko nije izvijestio pa mi je djelatnica na check in-u rekla kako oni ne mogu primiti više od dvije torbe, nego samo jednu stvar. Nisu mi dopustili da stavim bursu na traku, mada sam im rekla kako nismo znali kako ćemo ići nekim drugim avionom. Na to je službenica rekla da slobodno prođem i da na idućem šalteru tu zelenu bursu stavim na lager i da će proći bez problema," kaže Dubrovkinja. 

Međutim, to se na sljedećem šalteru nije dogodilo s obzirom na to kako su u torbi bile tekućine, a njihov je unos u zrakoplov zabranjen. Djelatnica je, prema riječima Dubrovkinje, bila prilično neljubazna. 

"Neljubazno mi je rekla da otvorim tu zelenu bursu u kojoj su mi bile kreme, losioni i slično. Bila je neljubazna, mrka, kazala je kako to ne može proći te kako će sve to pobacati. Rekla sam joj kako mi je djelatnica na check in-u kazala kako bi bursa tu trebala proći i pojasnila sam joj kako nismo znali kako će po nas doći drugi avion jer o tome nismo bili obaviješteni te kako nisu htjeli ukrcati dvije torbe jer je riječ o avionu manjeg kapaciteta. Ona je kazala kako 'ne trebam misliti da ću se izvući tek tako'. Djelatnica na check in-u se kasnije pravdala kako ona nije rekla kako torba može proći," izjavila je. Nakon toga su je uputile na šalter Croatia Airlinesa. 

"Tamo me dočekala neka ljubazna žena kojoj sam pojasnila kako mi je to što nisu obavijestili o novom zrakoplovu, premda smo kupili karte za Airbus, izazvalo probleme. Zamolila sam je da mi odobre prtljagu. Odgovorila je kako mi ne mogu to odobriti jer će ići na teret tvrtki," kazala je. 

Ova Dubrovkinja na kraju je ostala bez svojih stvari koje su bačene na zagrebačkom aerodromu, kako kaže, zato što nitko iz Croatia Airlinesa nije obavijestio kako je došlo do promjene po pitanju zrakoplova kojim će putnici putovati za Dubrovnik. Negodovali su i ostali putnici jer su platili kartu za Airbus koji nije došao.

"Putnici su bili neugodno iznenađeni. Jedan gospar je govorio - ovo je pljačka, kupio sam kartu za Airbus, a dobio sam ovo," tvrdi Dubrovkinja. 

 

Popularni Članci