ZBOG PROBLEMA S LETOVIMA Croatia Airlines objavila koliko je novca isplaćeno nezadovoljnim putnicima

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Aida Čakić
Vrijeme je novac, posebno kad je u pitanju strogo regulirani zrakoplovni prijevoz kod kojeg putnici, zbog kašnjenja aviona ili neregularnosti s letovima, prema europskim pravilima imaju pravo na svu silu obeštećenja.

Posebno su to pravo, doznaje Jutarnji list, u 2017. godini koristili putnici na linijama jedinog domaćeg nacionalnog operatera Croatia Airlinesa koji je prvi put u svojoj dugoj povijesti javnosti otkrio iznose naknada isplaćenih nezadovoljnim putnicima.

A oni su prilično visoki.

Samo tijekom 2017. godine, stoji u odgovoru te zrakoplovne kompanije, Croatia Airlines je putnicima isplatio 1,3 milijuna eura, odnosno 9,6 milijuna kuna po osnovi uskraćenih ukrcaja, zahtjeva po zrakoplovnim kartama ili neregularnosti s letovima koji, između ostalog, obuhvaćaju kašnjenje ili otkazivanje letova.

Izdašni je iznos, potvrdili su iz Croatia Airlinesa, isplaćen na temelju 5461 zaprimljenog zahtjeva putnika za povrat novca, povratni let ili naknadu zbog kašnjenja, otkazivanja ili prebukiranog leta za koje su se putnici na vrijeme pojavili na check-inu, ali koji u konačnici nisu svi riješeni u korist klijenata.

Pravo na naknadu u 2017. godini, pojašnjavaju iz te domaće kompanije, ostvareno je u 64 posto predanih zahtjeva, odnosno njih 3513 koji su riješeni u korist klijenata, a koji su nerijetko uključivali i više od jednog putnika, piše Jutarnji list.

U prosjeku, po svakom prihvaćenom zahtjevu tako je zapravo isplaćeno 370 eura odnosno 2738 kuna, a među zahtjevima riješenima u korist putnika prednjače oni koji se odnose na neregularnosti s letovima.

Samo po toj osnovi, naime, u 2017. godini Croatia Airlines putnicima je isplatio 1,2 milijuna eura, odnosno 8,8 milijuna kuna (92 posto ukupnog iznosa naknada), dok se na zahtjeve po zrakoplovnim kartama odnosi 1673 eura, a na uskraćeni ukrcaj 141 tisuća eura.

Iznosi se čine prilično visoki, posebno kad ih usporedimo s podacima i novcem isplaćenim putnicima u prethodnoj godini.

Tijekom 2016. godine, naime, Croatia Airlines zabilježila je ukupno 2933 zahtjeva putnika zbog neregularnosti letova, uskraćenog ukrcaja i povrata dijela ili cijele karte, što znači da je broj zahtjeva u godini poslije narastao za nevjerojatnih 86 posto, a time je onda znatno narastao i iznos koji je Croatia Airlines bio dužan isplatiti.

Više pročitajte ovdje.

Popularni Članci