WORLD FISHING DAY Svjetski poznata faca ribat će u dubrovačkom akvatoriju

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Facebook
World Fishing Day se odvija prvi puta, a sa  najmjerom promoviranja ribolova i prikazivanja najatraktivnijih svjetskih ribolovnih destinacija. Ove godine obuhvaća 24 zemlje u 24 satnom live prijenosu. Program se obraća 750 milijuna velikom gledateljstvu i kreće iz Australije i Novog Zelanda i prati sunce preko Azije, Afrike, Europe, završavajući u Americi.  

Centralna produkcija se vodi iz studija Fishing TV u Londonu. U programu će sudjelovati mnoge poznate ličnosti koje se ujedno bave i ribolovom, te će pomoći svojim ugledom i prepoznatljivošću još više približiti sport i ovaj događaj  javnosti.

Hrvatska će u World Fishing Day biti prisutna javljanjem u trajanju od četiri sata, direktnim javljanjem iz dubrovačkog akvatorija. Program iz Hrvatske vodit će poznati engleski voditelj Thom Hunt koji je sam strastveni ribolovac.

U vrijeme prijenosa Thom će osim samog pecanja, govoriti  o ribolovu u Hrvatskoj i prikazat će se nekoliko priloga s atraktivnih ribolovnih mjesta iz Hrvatske, posebito s kontinenta, koji je također zanimljiv svijetu zbog nekoliko posebnih vrsta ribe koje se mogu naći u našim rijekama o jezerima.

Glavni sponzori generalog događanja su Fishbrain i  Fishing TV, kampanju vodi poznata engleska agencija, a voditelj je Rae Borras.

Program će ići uživo 23. lipnja i prikazivat će se na www.fishingtv.com , najvećoj ribolovnoj televiziji u svijetu. Iz Hrvatske se kreće u ujutro u 7 sati , te javljanje traje šest puta u četiri sata.

Vivatina media, vlasnik prve  hrvatske ribolovne televizije Fishing Croatia TV, producent je hrvatskog dijela prijenosa.

Prijenos uživo iz Hrvatske podržava Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska gospodarska komora i TZ Dubrovnik.

“Nedvojbeno je kako je  upravo World Fishing Day događaj koji može kvalitetno pozicionirati Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ribolovni turistički proizvod”, poručili su iz Turističke zajednice.

Ribolov u Hrvatskoj je u poslijednjih 15 godina strpljivo planiran, te su stvorena  izuzetno tražena mjesta za ribolov sa kapitalnim ribama i očuvanim okolišem.

Hrvatska je postala najpoželjnija destinacija u ovom dijelu Europe za ribolov. Ribolov je pet najvažnija industrija kojom se zarađuju milijarde dolara. Samo u Americi se godišnje troši tri milijarde dolara za dozvole za ribolov, pet i pol milijardi dolara na restorane i hranu, a osam milijardi za smještaj.

Hrvatska se priključuje svjetskom omiljenom sportu - ribolovu , a 23. lipnja će to o snažno objaviti s našeg lijepog Jadranskog mora i Dubrovnika.

Popularni Članci