Dubrovnik sve privlačnija turistička destinacija Amerikancima

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: TZ
Dubrovnik je izazvao veliki interes na prestižnom turističkom sajmu New York Times Travel Showu koji se održao petnaestu godinu zaredom, od 26. do 28. siječnja. Dubrovačka turistička ponuda predstavljena je zajedničkim nastupom Turističke zajednice grada Dubrovnika i TZ Dubrovačko-neretvanske županije uz TZ grada Zagreba i TZ Splitsko dalmatinske županije na štandu u organizaciji Hrvatske turističke zajednice.

U okviru sajma New York Times Travel Show, direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika, Romana Vlašić i Luka Benko iz Turističke zajednice grada Zagreba održali su dvije prezentacije na europskoj pozornici putem kojih je dodatno predstavljena turistička ponuda Dubrovnika i Zagreba, te upriličeno nagradno izvlačenje. Sponzori nagradne igre su hotelske kuće Valamar Lacroma Dubrovnik i Dubrovački vrtovi sunca te Croatia Airlines, koja je sponzorirala povratne avio karte na relaciji Zagreb - Dubrovnik. Sretni dobitnici trodnevnog boravka za dvoje u Zagrebu, avio karata Zagreb-Dubrovnik te trodnevnog boravka u Dubrovniku, razgleda grada, obroka u lokalnim restoranima, trodnevne Dubrovnik-card i trodnevne Zagreb-card su Cornelia Hall i Veronica Faustino.

Na sajmu NY Times Travel Show sudjeluje 550 izlagača iz 170 država svijeta. Na sajmu je sudjelovalo oko 30 tisuća  profesionalaca u turističkoj industriji. Prvi dan sajma namijenjen je profesionalcima u turizmu, s velikim izborom stručnih seminara o najnovijim turističkim proizvodima te informacije o turističkim

destinacijama. Druga dva dana sajma otvorena su i za široku publiku i profesionalce.

Američko turističko tržište je od izuzetne važnosti za Dubrovnik. Turisti iz SAD-a su u 2017. godini bili drugi po ukupnom broju ostvarenih dolazaka i noćenja na području grada Dubrovnika. Prema podacima sustava E-visitor, koji evidentira promet prijavljenih turista, zabilježeno je 111 473 dolazaka američkih turista koji su ostvarili  319 657 noćenja, odnosno povećanje od 38 posto u dolascima te 36 posto u noćenjima s istog tržišta, u usporedbi s 2016. godinom.

Popularni Članci