NINO DUBRETIĆ I NIKOLA GRUBELIĆ Dubrovčani na izboru najprestižnije svjetske nagrade za poduzetnike

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DD
EY Poduzetnik godine je Mate Rimac, odlučeno je večeras na gala večeri povodom dodjele najprestižnije svjetske nagrade za dostignuća u poduzetništvu.

Mate Rimac je hrvatski EY Poduzetnik godine, i predstavnik Hrvatske zemlje na svjetskom izboru u Monacu, a izabrao ga je i proglasio osmeročlani neovisni i stručni žiri čiju su članovi Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe d.d., predsjednik žirija, Nenad Bakić, poduzetnik i investitor, Saša Cvetojević, poduzetnik i investitor, Vedrana Jelušić Kašić, direktorica Europske banke za obnovu i razvoj za Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku i Slovačku (EBRD), Prof. dr. sc. Lajoš Žager, dekan Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Alan Sumina, EY Poduzetnik godine 2014. (Nanobit d.o.o.), Đuro Horvat, EY Poduzetnik godine 2015. (Tehnix d.o.o.) i Marko Pipunić, EY Poduzetnik godine 2016. (Žito d.o.o.). Četvrto hrvatsko izdanje najprestižnije svjetske nagrade za poduzetnike okupilo je preko 300 visokih uzvanika iz svijeta poduzetništva, gospodarstva i politike.

Nino Dubretić i Nikola Grubelić, osnivači Direct Bookera, bili su jedini kandidati iz Dubrovnika, u četiri godine koliko se dodjeljuje ova nagrada u Hrvatskoj. Njihova tvrtka Direct booker bavi se posredništvom, rezervacijama i drugim uslugama vezanim uz privatni smještaj. 

"EY poduzetnik godine je projekt buđenja svijesti da je u poduzetništvu spas, da je Hrvatska obećana zemlja, da imamo znanje i resurse da možemo biti samoodrživi, da se trebaju olabaviti uzde vlasti kojima se guši poduzetnike, jer da se olabave stvorilo bi se više za svakoga. Biti među 20-ak kandidata koji ovo naše Hrvatsko društvo kako je rečeno guraju naprijed je životna nagrada sama po sebi.Pet finalista zaposlenike broji u stotinama, pokrivaju cijelu Europu i svijet sa čime su Direct Bookeru podigli ljestvicu visoko, ali neka su. Pobjednik je Mate Rimac koji će sve nas hrvatske poduzetnike koji se borimo za sebe i za Hrvatsku s ponosom predstavljati na svjetskom izboru u Monte Carlu. Spas Hrvatske je upoduzetništvu!“, napisao je na svom Facebook profilu Nino Dubretić.

Na početku poslovanja, prije gotovo deset godina, broj partnerskih privatnih smještaja bio je tek 30, dok je u 2017. godini taj broj narastao na četiri tisuće smještajnih jedinica. Danas je Direct Booker jedan od vodećih online organizatora privatnog smještaja u regiji sa sjedištem u Dubrovniku te područnim uredima i franšizama u Šibeniku, Zadru, Splitu, Zagrebu, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Srbiji te Sloveniji. Tvrtka zapošljava 78 visoko obrazovanih mladih ljudi u Odjelima prodaje, financija, marketinga i IT-a.

Osnovna im je ideja povezati iznajmljivače i putnike. Iznajmljivači s kojima surađuju dobivaju gotov informatički sustav pomoću kojeg se mogu oglašavati na više od 20 stranica istodobno bez straha od preklapanja datuma rezervacija. Dodatno, nude pomoć u prezentiranju i oglašavanju nekretnina (fotografije i optimizacija pretrage) za svaki od kanala prodaje, praćenje i reguliranje cijena u skladu sa zahtjevima tržišta, vođenje korespondencije s gostima te usluge čišćenja smještajnih jedinica i dočekivanja gostiju. Cilj Direct Bookera je rasteretiti iznajmljivače te im u isto vrijeme osigurati povećanje prihoda.

Pored navedene osnovne djelatnosti koja se daje i u franšizu u ponudi je i najam “Booker Tools” softwarea iznajmljivačima koji nemaju potrebu za turističkim agencijama te najavljuju za sezonu 2018. izlazak Direct Booker Communityja, zajednice putnika u kojoj svi štede.

Popularni Članci