NOVA PONUDA PRIMAMLJIVA I ZA DOMAĆE! Piano bar Hotela Lero je pokretač promjena, probajte njihove zdrave doručke, smoothije, marende...

Autor: Petra Srebrović Autori fotografija: Goran Mratinović
Život danas kao da je uletio u petu brzinu i čovjek udara po gasu kako bi sustigao sva ona 'moranja', a na toj brzoj cesti nerijetko pati kvaliteta života.

Čovjek je ono što jede – stara je to i više nego ikada točna izreka, a za okretanje onoj ljepšoj strani, strani mira i kvalitete ne treba puno. Ugodno mjesto uz promišljenu ponudu dovoljno je za vratiti se na kolosijek uživanja u životu. Jedno takvo mjesto smo otkrili u Piano baru Hotela Lero. 

Ovaj lokal po nekoliko stvari je drugačiji od prosječnog dubrovačkog ugostiteljskog objekta. Vidljivo je to već po lepezi gostiju na taraci, ali i u unutrašnjosti; od umirovljenika koji uživaju u kolaču, do poslovnjaka na sastancima uz kavu, mladih parova i društava koji sve više biraju zdrav i moderan pristup hrani i piću, a  uz svih njih tu su i turisti. Šarenilo gostiju pokazuje kako tu ima nešto baš za svakoga. 

ZDRAVI DORUČAK UZ NEZAOBILAZAN SMOOTHIE

„Težili smo napraviti simbiozu hotelskih gostiju i ljudi iz grada jer nismo željeli zanemariti naše domaće. Gradu je nedostajalo jedno ovakvo mjesto gdje gost uz kavu može pojesti i doručak, a da je u isto vrijeme to nešto drugačije“, govori direktor hrane i pića Hotela Lero, Domagoj Dominiković, koji nam je i otkrio detalje o novoj ponudi koja je nastala u suradnji sa šefom kuhinje, Josipom Markušićem. 

Goran Mratinović

„Uz već poznata dnevna jela, sada imamo u ponudi i doručak. Set od deset jela se svakodnevno mijenja, a već u testnom razdoblju pokazalo se kako je koncept iznimno dobro prihvaćen. Rezultat će biti kompletiranje menija s nekoliko doručaka po izboru već od nove godine“, iznosi Dominiković. 

Goran Mratinović

„U procesu osmišljanja bilo nam je iznimno bitno ukomponirati zdrave namirnice i tako su nastala tri smoothija iznimno jarkih boja i okusa. Oni su se pokazali kao izvrstan proizvod jer su ih naši gosti iznimno dobro prihvatili“, govori F&B menadžer i otkriva kako se i za smoothije već 'kuhaju' ideje o novim okusima!

NAMIRNICE IZ KONAVALA I NERETVE 

Piano bar je otvoren cijelu godinu, baš kao i Hotel Lero. Tako je još jedna bitna odrednica održivosti njihovog poslovanja nabava lokalnih namirnica od obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava iz Konavala i Neretve. Pa čak i bobičasto voće koje većina ugostitelja bira smrznuto, u Piano bar dolazi svježe s naše plodne zemlje, a onda puno vitamina prelazi u smoothie. Osim smoothija, u ponudi su i proteinski pudinzi, riblje i mesne opcije doručka, španjolski omlet i još puno toga.

Goran Mratinović

U KORAK S TRENDOVIMA

„Za ovu zimu planiramo totalni 'set up' menija, ubacit ćemo kave s okusom, matcha kavu i slično kako bismo kompletirali ovu priču zdravog načina života koji počinje izborom pravih namirnica i jela“, govori Dominiković. A koliko je moderan čovjek danas postao svjestan važnosti onoga što u organizam unosi, pokazuju i povratne informacije - smoothiji su sada jedan od omiljenih izbora gostiju!

„Zapravo, nije nas iznenadila ovako dobra povratna informacija jer mislim kako je ovakva ponuda nužna. Iako Dubrovnik ostvaruje izvrsne turističke rezultate, potrebno je poboljšavati i širiti ponudu. Važno je gostima ponuditi stvari koje su za njih dio standarda i koje su u drugim državama uobičajene, a ne moderne. Upravo brojni upiti su i bili jedan od razloga zbog čega smo obogatili našu ponudu. Mislim kako je put kojim idemo prema budućnosti ispravan“, iznosi Dominiković i pokazuje na popunjene stolove lokala koji govore sami za sebe – do mjesta je ponekad teško i doći! A ima li iskrenijeg komplimenta jednom ugostitelju od iz dana u dan popunjenih mjesta i već stalnih gostiju koji se iznova vraćaju. 

Goran Mratinović

POKRETAČ PROMJENA

Iako su inovatori i pokretači promjena uvijek oni o kojima se, s odmakom, najviše govori, ponekad nije lako biti drugačiji. Posebno u gradu koji njeguje tradiciju i baštinu, ali se i suočava s kritikama o nedostatku unikatnosti ponude. Piano bar uspješno plovi upravo na krilima jedinstvenosti, bez želje za kopiranjem drugih, uz projekte s dobro prepoznatljivim, vlastitim potpisom. 

„Mislim kako ovakvu ponudu nema svatko u gradu, a upravo to nam je važno jer nikada nismo bili kopija. Je li ponekad teško biti onaj koji će zakoračiti u nešto novo? Volim probijati granice svog komfora jer u suprotnom, čovjeku se vrlo lako uljuljati u svakodnevicu i izgubiti želju za istraživanjem i stvaranjem nečega novoga. Volim nove stvari i istraživati, a prvenstveno volim svoj posao i zbog toga radim ovakve stvari“, iskreno će Dominiković. 

Goran Mratinović

Smoothiji su potpis direktora hrane i pića, a doručak je nastao u suradnji s šefom kuhinje Josipom Markušićem čija je vješta kuharska ruka rezultirala oplemenjenom ponudom Piano bara. Uz živu muziku tako je nastala i tapas & wine ponuda. 

„Svaku večer u ponudi su jela spravljena od lokalnih namirnica iz obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava našeg kraja. Na izbor su četiri tapasa za dvije osobe uz kompletiranu i proširenu vinsku listu. Svako vino se može probati jer postoji opcija čaše ili boce“, pojašnjava Dominiković i dodaje kako su iznimnu pažnju posvetili implementiranju ponude za domaće ljude, pa su i cijene pristupačne. Čaše vine ne idu preko osam eura, a uz to imaju i popust za Dubrovčane. Na listu 'stižu' i dva dubrovačka vina, Miljas malvasija i kupaža maraštine i malvasije. Tako je svim vinskim sortama pokrivena Lijepa naša, jer jedan od ciljeva jest i gostima približiti hrvatsku vinsku priču.

Ono što odmah po listanju menija 'upada u oko' su vrlo jasne grafičke oznake alergena, pa je uz simbole svima onima koji određene namirnice izbjegavaju, lakše odabrati jelo za sebe. 

KLJUČ USPJEHA

Ekipa Piano bara gradi priču na novim ponudama, svladavanju izazova i stvaranju jedinstvenog, vlastitog potpisa. Jedna od bitnih stavki uspjeha je i komunikacija. 

„Jako je bitna simbioza kuhinje, šefa kuhinje i mene. Bez dogovora i komunikacije jako je teško postići uspjeh. Za uspjeh treba zatomiti svoj ego i biti pristupačan svima. Osim toga, važni su i naši stalni zaposlenici, a koji su u najvećem broju lokalni ljudi. Imamo priliku ponuditi stabilnost s obzirom na to da radimo kroz cijelu godinu. Gledamo to s ljudske strane, osoba treba imati stabilan posao i dobra primanja“, govori Dominiković i dodaje kako se konstantno ulaže u osoblje. 

Goran Mratinović

„Imali smo edukacije iz engleskog jezika, svi su položili B razinu, a dogodine ćemo to i nadograđivati. Imali smo i vinsku edukaciju kako bi 'podebljali' znanje. Pripremili smo i niz standardnih operativnih procedura i odrađeni su treninzi s voditeljima odjela“, otkriva. 

Da kvaliteta ne mora i ne smije padati nauštrb povećanja brojki u turizmu i kako postoji način za uspješan rast, pokazuje ova ekipa. 

„Upravo na tome se zasniva cijeli moj projekt, a koji ovdje planiram ostvariti. Mislim da se danas općenito nedovoljno ulaže u ljude. Prva stavka u svemu je rad s ljudima. Na to se nastavljaju sve druge kockice uspjeha, ali rad s ljudima je prvi ključ“, zaključuje direktor hrane i pića Hotela Lero, Domagoj Dominiković. 

Tekst ostvaren u suradnji s Hotelom Lero

Popularni Članci