Mr. Bean novi gradonačelnik Dubrovnika sa 79,5% glasova, drugi Andrić s 78,1 %

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Dubrovački dnevnik
U istraživanju agencije Faktura koja je napravila istraživanje za nepoznatu osobu ili više njih koje su se našle obmanjivati javno mnijenje, na relevantnom uzorku od 57 tisuća građana Dubrovnika je u nepune dvije minute anketirala sve građane, a navodno joj je pomogla i kineska marketinška agencija iz Pekinga zvana "Saker".

Anketu su pojedini mediji dobili iz vedra neba. Jednostavno su je pronašli na uredskim stolovima kada su započeli radni dan. I redakcija Dubrovačkog dnevnika je uz dnevne tiskovine na redakcijskom stolu zatekla i netom provedenu anketu koja je DHL-om jutros stigla iz Kine.
U tom temeljitom istraživanju Mr. Bean postaje čovjek koji će 10. srpnja čitati govor na otvorenju 64. Dubrovačkih ljetnih igara i to u ulozi prvog čovjeka Grada. Zamjenici će mu biti Derek Trotter te njegov brat Rodney također.

Šok i nevjerica


Da su ovi pokazatelji točni pokazuje i inspiracija iste tvrtke Faktura koja je jednako tada nekome ispostavila fakturu kada je napisano kako SDP podržava 7,1 % mladih ljudi. Ispalo je, kako su istražili do korijena da SDP i Marija Delija imaju jednak broj glasača. 

Realno stanje stvari

U Hrvatskoj postoje samo dvije relevantne agencije koje rade istraživanja popularnosti političkih stranaka, a to su: Crobarometar agencije Puls i CRO Demoskop agencije Promocija Plus. Oni provode istraživanja svaki mjesec po istoj meteodologiji i moguće ih je uspoređivati iz mjeseca u mjesec. Sve ostale agencije i tvrtke uglavnom barataju krivim postocima i ne treba se previše oslanjati na rezultate njihovih anketa, međutim ovo je ipak nešto drugačije, ovo je ipak palo iz vedra neba i vjerujemo da je to „božje djelo“, a sve kako bi On svojim poslanjem dao do znanja što mi stvarno mislimo i za koga ćemo glasati.


U anketama koje su provedene u SDP-u, HDZ-u, HNS-u razlika gotovo i da nema, a ova koja nam je danas, srećom na prazan želudac plasirana, upućuje da je one koji se natječu na tu popularnu poziciju strah Andra Vlahušića i Matka Bupića. Olakim štimanjem excel brojki svi akteri tih grubih PR igara gube na relevantnosti.

Napomenimo da je po istraživanju ove agencije Tomislav Karamarko najpopularniji političar, a da u kategoriji napopularnijih sportaša primat nosi Zdravko Mamić.

Kada se građanima Dubrovnika plasiraju ankete koje u odnosu prijašnjih anketa od prije par tjedana, odudaraju u svakom pogledu, logično je zaključiti kako je ovo jedna najobičnija patka.

Nikša Klečak / Dubrovački dnevnik
 

Popularni Članci