Što mislite o kružnom toku u Mokošici i parkiralištu pod naplatom na terenu iznad škole?

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: FB
Udruga Sigurnost u prometu Dubrovnik smatra kako je potrebno izraditi godišnji plan prometnih projekata u proračunu za tekuću godinu s posebnim naglaskom na Mokošicu. Njihovu ideju o prometnom rješenju u Mokošici prenosimo u cijelosti.

Mokošica je prigradsko naselje sa najvećim brojem stanovnika i najvećim problemima u prometovanju. U momentu kada je naselje projektirano omjer stanova u gradnji i broja potrebnih parkirališnih mjesta je bio: na dva stana jedno parkirališno mjesto. Sada je omjer na jedan stan dva parkirališna mjesta, mada zbog pomanjkanja stambenog prostora u stanovima roditelja žive i mladi bračni parovi, pa je udio potrebnih parkirališnih mjesta po stanu i veći.

Mokošica je najbolji primjer kako se garaže pretvaraju u poslovne prostore, a prometnice u parkirališta. Iz tog razloga umnogome je otežano prometovanje gradskih autobusa i skoro onemogućeno njihovo mimoilaženje. Ovo se naročito odnosi na ulice Marina Kneževića i Bartola Kašića. Većim dijelom jedna prometna traka je zauzeta parkiranim vozilima, a drugom se prometuje.

Vozila parkirana uz prometnicu Marina Kneževića su većim dijelom okrenuta u smjeru istoka, pa za okretište koriste prilaz novim zgradama POS-a. Okretište je netom iza zavoja pa je i okretanje opasno. Iz tog razloga predlažemo izgradnju kružnog toka koji bi to omogućio.

Još prije desetak godina napravljen je prijedlog parkirališta na terenu iznad škole u Mokošici koje bi moglo zbrinuti cca 140 osobnih vozila. Iza toga je napravljen i projekt koji nismo mi radili nego neka druga tvrtka.

Za uzdužno parkiranje 140 osobnih vozila bilo bi nužno 770 metara. S obzirom na to da je ukupna dužina najopterećenijih dijelova pomenutih prometnica manja od 770 metara proizilazi da bi sva vozila s tih prometnica mogla biti parkirana na predloženom parkiralištu.

Uz to parkiralište bi moglo biti pod naplatom pa bi donosilo i odgovarajući profit koji bi za dvije godine opravdao troškove ulaganja u izgradnju parkirališta i kružnog toka.

UDRUGA SIGURNOST U PROMETU

Popularni Članci