KAKAV FIJASKO! Hvalimo se da smo korona free zona, a strani turisti o tome nemaju pojma

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović
HRVATSKI je turizam zbog epidemije koronavirusa u iznimno lošoj situaciji, a posebno je teško bilo u travnju, kad je došlo do ogromnog pada turističkih noćenja stranaca u odnosu na isti mjesec prošle godine. Stranih turista tako je u travnju bilo 758 ili 99,9 posto manje, a njihovih noćenja 26.001, što je 99 posto manje nego u travnju 2019.

Ministarstvo turizma i HTZ bi više nego ikad morali raditi na promociji Hrvatske u svijetu, no oni, smatraju turistički eksperti, nikako ne rade svoj posao.

Vijest o tome da Grčka ima jasan i konkretan plan za ponovno pokretanje turizma našla se u mnogim medijima, poput britanskog The Guardiana i BBC-ja, na što je prvi ukazao Paul Bradbury, hrvatsko-britanski pokretač portala Total Croatia News, koji je upozorio i da Hrvatska ne poduzima ništa kako bi pokrenula turizam. Bradbury je jedan od najboljih poznavatelja hrvatskog turizma koji promovira hrvatske ljepote u svijetu, ali je i oštar kritičar onog što ne smatra dobrim, kao što je u ovom slučaju odnos Ministarstva i HTZ-a prema nikad potrebnijoj promociji Hrvatske u svijetu.

Index je razgovarao s Paulom Bradburyjem, koji je istaknuo nekoliko problema u hrvatskom turizmu kao i činjenicu da Ministarstvo turizma i HTZ, kojima je posao turistička promocija Hrvatske, svoj posao rade jako loše.

"Grčka je izašla sa snažnom porukom i jasnim planom, a istovremeno kad pogledate strane medije, vidite da Hrvatska šalje jako loše poruke. Kad je objavljeno da Hrvatska otvara granice za 10 zemalja, to je automatski bila poruka svim ostalim zemljama da nisu dobrodošli. Irish Times je pisao o tome da njihovi državljani ne mogu doći u Hrvatsku, što nije istina, ali hrvatska je vlada stvorila tu konfuziju", kazao je Bradbury.

On je, kaže nam, kontaktirao Irish Times i ukazao im na to da i irski turisti mogu doći u Hrvatsku pa su nakon sat vremena promijenili članak. Međutim, to što je Bradbury učinio nije njegov posao, već bi to trebali raditi oni koji su plaćeni za promociju Hrvatske - kao što su djelatnici HTZ-a i njihova brojna predstavništva po svijetu koja bi trebala reagirati na takve napise.

"Ne znam zašto ne targetiraju Švicarce, koji su dobrostojeći gosti i još smo im mi autodestinacija, ili zašto se kampanja ne provodi u susjednim zemljama kao što su Srbija i BiH, a posebno sad kad nećemo dobiti Amerikance. Dakle, dok se Hrvatska reklamira u samo sedam zemalja, Grčka šalje poruku svim stranim medijima da su apsolutno svi turisti kod njih dobro došli", rekao je Bradbury.

Popularni Članci