DUBROVČANIN OGORČEN NA HRVATSKI TELEKOM: 'Priznali su pogrešku, ali dogovor nisu ispoštovali'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Nikola Cutuk/PIXSELL/DD, Goran Mratinović
Korisnik Hrvatskog telekoma iz Brsečina nedavno je imao loše iskustvo koje je odlučio podijeliti sa čitateljima Dubrovačkog dnevnika. 

"Išla je telefonska prodaja s njihove strane što mi je bilo neobično jer smo potpisali novi ugovor prije sedam mjeseci, a već su mi sad nudili novi paket pa sam se zapitao što se to događa. Bez obzira na to, prihvatio sam što su mi ponudili jer mi se činilo povoljnim", kazao je stanovnik Brsečina koji je nakon razgovora s agentom Hrvetskog telekoma očekivao da će mu poslati ugovor pismenim putem kako se to obično radi, no to se nije dogodilo. 

Još gore od toga, nezadovoljnom korisniku je palo to što su ubrzo stigli računi na kojima nije bilo onako kako su se telefonskim putem dogovorili.

"Oni se jednostavno nisu držali dogovora i ja sam se odmah požalio da se nismo u tom smjeru telefonskim putem razgovarali. Oni su provjerili snimak i priznali su pogrešku, ali su mi i dalje nastavili slati račune koji nisu u skladu s dogovorom. Nakon toga sam se opet požalio pa su rekli kako je došlo do nehotične administrativne pogreške s njihove strane", prepričao je on. 

Nakon toga, prema njegovim riječima, iz T-coma su mu ponudili da mu mogu oprostiti po sto kuna umanjeno na mobilnom i sto kuna na fiksnom priključku na što on nije pristao.

"Tražio sam da se drže onoga što smo se dogovorili i što su mi potvrdili da su krivo napravili. Nisam pristao na nižu tarifu jer bi tako izgubio pogodnosti koje sam imao u paketu, a poslije sam odlučio požaliti se HAKOM-u te sam od njih, kao neovisne istance, očekivao da će me podržati na osnovu materijalnih dokaza koje sam imao. No, oni su prihvatili obrazoloženje Hrvatskog telekoma", naveo je nezadovoljni korisnik koji je pojasnio kako je "zakinut" jer mu je cijena pretplate na mobitelu trebala biti 159, a ovako je 179 kuna. Druga stvar koja nije ispoštovana, dodaje on, je paket na fiksnoj liniji u kojemu internet i Max TV koštaju 225 kuna što je dogovoreno kao osnovni extra paket s određenim programima, a oni su skinuli neke od programa i dali mu osnovni paket.

"To su nelogične stvari. Posebno me čudi kako su priznali pogrešku, a onda su se držali po starome tako što su uvećali račun i nisu mi omogućili tražene programe. Neshvatljivo mi je takvo ponašanje i to što su rekli kako je riječ o nehotičnoj administrativnoj pogrešci. Da stvar bude gora, onaj tko je trebao presuditi neutralno to nije učinio na osnovu čega sumnjam kako je HAKOM T-com-ov igrač, a očekivao sam da će biti pošteni", prepričao je za Dubrovački dnevnik nezadovoljni korisnik iz Brsečina čiji su podaci poznati redakciji.

On je posebno ogorčen na Hakom koje je prema njegovim riječima od Hrvatskog telekoma tražio očitovanje, a ne snimku razgovora kada je išla prodaja na daljinu što je inače najvažniji detalj za pravedeno prosuđivanje.

"Hakom je utvrdio da mu Hrvatski telekom nije dostavio dokaze da mi je poslao obavjest o prihvaćanju zahtjeva za spomenutu uslugu i potvrdu o sklopljenom ugovoru. Oni su prešli preko toga, a to je opet osnovni dokument na temelju kojeg sam mogao otkazati taj ugovor jer bi već tada bio upoznat da se neće držati onog dogovora iz telefonskog razgovora, a ni onog što su mi odgovorili na moj prvi prigovor. Na HAKOM-ovu odluku nije dopuštena žalba, ali naveli su kako je moguće pokrenuti upravni spor pred upravnim sudom. Inale, u Splitu nam najbliži upravni sud što znači troškovi tužbe, odvjetnik i slično", zaključio je za Dubrovački dnevnik ogorčeni korinik Hrvatskog telekoma. 

A. Čakić

Popularni Članci