FOKUS JE NA ZABAVI Otputujte u prošlost uz Catrice kozmetiku (VIDEO)

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Inovativan, individualan i od sada interaktivan. Pasivno korisničko iskustvo ostavljamo u prošlosti – budućnost pripada aktivnim formatima u kojima potrošači mogu utjecati na tijek akcije.

Kao prvi njemački kozmetički brend, CATRICE od danas kreće na svojoj web stranici http://www.catrice.eu/de/interactive s interaktivnim videom. CATRICE kombinira trend pokretnih slika s mogućnošću individualizacije i veće uključenosti. Korisnik videozapisa pretvara se u redatelja  i može odlučiti što će se sljedeće dogoditi. Na taj način uranja u uzbudljive svjetove i suočava se s nekim situacijama koje se mogu činiti poznatima iz poznatih filmova.

Fokus je na zabavi. "Kao prvi njemački beautybrend s interaktivnim video iskustvom, imamo jedan glavni cilj: zabaviti se", kaže Meike Ipsen, voditeljica komunikacija CATRICE.

Da bi osigurali da faktor zabave traje dulje vrijeme, stvoreno je 16 različitih puteva s brojnim iznenađenjima, uključujući putovanje u prošlost do 1980-ih, kao i putovanje u različite galaksije.

Popularni Članci