MUKE DUBROVKINJE S T-COMOM 'Mobitel treba uvijek iznova popravljati, a neke stvari ni tek kupljene ne funkcioniraju'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Čitateljica
Čitateljica Dubrovačkog dnevnika ispričala je redakciji kako postoji ozbiljan problem s mobitelom proizvođačke tvrtke Sony. 

Riječ je o modelu Xperia Xa1, a kupila ga je prošle godine u rujnu. 'Bila sam zadovoljna s mobitelom, bio je izrazito kvalitetan, sa sofisticiranim programima i naizgled kvalitetnim ekranom osjetljivim na dodir. Uređaj sam kupila pod ugovornom obvezom na dvije godine,' rekla je ona.

Iako se činilo da je sve savršeno, da uređaj izvrsno funkcionira, nakon tri mjeseca pojavio se problem na ekranu. 'Bila je to malena mrlja, nije mi nikako bilo jasno o čemu je riječ s obzirom na to da nikada nisam ni na koji način oštetila uređaj niti mi je nehotice pao, baš sam ga čuvala,' prepričava čitateljica.

Kako je kazala, mrlja se širila sve više i više, a vizualna greška nije bila samo oku neugodna pojava, ona je bila odraz većeg problema koji je sve više onemogućavao upotrebu samog uređaja s obzirom na to da je postupno većina ekrana prestala biti funkcionalna, odnosno sam ekran više nije reagirao na dodir.

'Otišla sam u obližnju T-com trgovinu u Gružu pokraj Tommy centra. Budući da uređaj ima garanciju dvije godine, a nakon što su djelatnici centra utvrdili da nema na njemu fizičkih oštećenja izazvanih djelovanjem vanjske sile, poslali su ga na servis. Nisu imali zamjenski uređaj, tako da sam morala pronaći svoj stari mobitel koji također ne funkcionira baš najbolje, ali morala sam nekako komunicirati,' rekla nam je Dubrovkinja kojoj muke nisu prestale ni onda kada joj je uređaj uredno vraćen i popravljen.

'Bila sam vrlo sretna ponovno koristiti uređaj kojeg uredno otplaćujem po mjesečnoj tarifi predviđenoj u ugovoru, ponovno sam upisala sve izbrisane kontakte te konačno počela uživati u prednostima koje sam uređaj nudi. Nakon toga, došao je ponovno hladan tuš, ista mrlja se pojavila na istome mjestu,' rekla je čitateljica.

Nakon što je Dubrovkinja ponovno otišla u T-Comov centar pitati kako je moguće da se ponovno dogodila ista stvar odnosno isti kvar, dobila je prilično zanimljivo objašnjenje. Naime, kako nam je prepričala da su joj rekli djelatnici T-centra, sve osobe koje su kupile uređaj istog proizvođača, iste serije, imaju i isti problem, a koji očito trajno ne može biti riješen. Svi koji su uređaj slali na servis, nakon što bi bio popravljen, morali su to ponovno raditi jer se kvar ponavljao u više navrata. Čitateljici su rekli u T-Comu, kako je bizarno to da serviseri uvijek mijenjaju ekran, umjesto da promijene odnosno prilagode određeni element ispod ekrana koji prouzrokuje kvar jer je greškom, na krivi način prvotno ugrađen u sve iste uređaje koji su bili na tržištu.

'Ovaj mobitel treba uvijek iznova popravljati, a neke stvari ni tek kupljenje ne funkcioniraju,' zaključila je.

Osim ovog problema, naša čitateljica je naišla i na još jedan. Kupila je USB stick koji služi kao maleni prijamnik za tzv. Internet posvuda nakon što se u njega umetne kartica.

'Nakon što su mi agenti tehničke službe ponudili tzv. tarifu 'Internet posvuda,'  rekli su da imam izbor između mini rutera i USB sticka ukoliko moj laptop nema ugrađen utor za karticu. Pitala sam koja je jeftinija opcija, a oni su rekli da je to definitivno USB stick. Pitala sam također hoće li sve funkcionirati bez instalacije, a oni su rekli da bi trebalo. Kupila sam sljedeći dan USB, a u T-centru su mi objasnili da nisu sigurni hoće li sve funkcionirati budući da ne znaju treba li namjestiti tzv. APN pristupne točke. Nakon mojih pitanja, rekli su da je najbolje da se obratim telefonskoj službi za korisnike ukoliko nešto ne bude funkcioniralo. Tako sam i napravila, a agenti s druge strane linije su mi rekli da moram ponovno u T-centar. Također je nadodao da više ne uključujem stick u laptop budući da sam objasnila kako se laptop gasi u roku od 1 minute nakon što se USB uključi u utor. Vratila sam se s pitanjem u T-Comov centar zašto svi prebacuju odgovornost jedni na druge. Oni su rekli da u Dubrovniku ne postoji tehnički odjel koji se bavi time da daje podršku pri instalaciji, kao što je to slučaj u Zagrebu, a budući da je riječ i problemu gašenja laptopa uzrokovanog priključivanjem samog stick-a, rekli su da je najbolje isti poslati na servis kako su i agenti iz tehničke službe kazali,' prepričala nam je Dubrovkinja.

Iako i u jednom i u drugom slučaju T-Com uredno odrađuje svoju obvezu kada je riječ o poštivanju garancije kupljenih proizvoda, s druge strane, prema priči čitateljice, riječ je o prebacivanju odgovornosti, netransparentnosti budući da sve račune i naknade mora plaćati dok šalje uređaje na servis, a usluge koje su joj bile zagarantirane ugovorima izostaju zbog tehničkih zapreka odnosno nemogućnosti korištenja istih.

Popularni Članci