NEZADOVOLJNA KUPOVINOM U GRUŽU Na kioscima Tiska dobra volja je nepoznanica

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Portal Oko
Jedna Dubrovkinja ostala je nemilo iznenađena odgovorom prodavačice iz kioska Tiska da ne može zamijeniti kupljeni artikal.

Naime, čitateljica Dubrovačkog dnevnika čiji su podaci poznati redakciji, kupila je jedan artikal u kiosku Tiska u Gružu te kroz par minuta, nakon što se udaljila od kioska shvatila je da je uzela krivi proizvod.

"Zamolila sam trafikanticu da nadoplatim i zamijenim za drugi, no njen odgovor me neugodno iznenadio. Kazala je kako je to kod njih nemoguće te da nikad ne rade zamjene krivo kupljenih stvari", pojasnila je čitateljica iznenađena uskraćivanjem potrošačkih prava koja su svuda sasvim uobičajena zbog nepromišljene kupnje pa tako i na kioscima Tiska.

Inače, zakonom o pravima potrošača određeno je kako se proizvod ne može zamijeniti ako je isti ispravan, tj. proizvod se može zamijeniti samo ako ima materijalni nedostatak. No, zakon trgovcima daje mogućnost da dobrom voljom mogu donijeti odluku hoće li nešto kupcu zamijeniti ili čak vratiti novac. Čini se kako u kioscima Tiska dobre volje nema ni na vidiku.

Popularni Članci