BUSINESS CAFE PO PRVI PUT U DUBROVNIKU: Okupili se brojni dubrovački poduzetnici (FOTO)

Autor: Ivona Butjer Mratinović Autori fotografija: Ivona Butjer
Business Café konačno je stigao i u Dubrovnik nakon njegovog održavanja u pet zemalja regije te Zagreba, Pule i Splita. Događaj je upriličen u restoranu Culto u Gružu koji je bio dupkom ispunjen mladim poduzetnicima i svima onima koji su htjeli razmijeniti iskustva i savjete po pitanju poduzetništva. 

Na najpopularnijem poslovnom okupljanju riječ su imali osnivačica Business Caféa Kristina Ercegović te dubrovački poduzetnik Pero Kojan. Moderatorica i organizatorica ovog događaja u Dubrovniku bila je odvjetnica Viktorija Knežević. 

‘Moram priznati kako sam bila jako uzbuđena zbog organiziranja ovog događaja premda je riječ o brendu koji je prepoznat u cijeloj regiji. Međutim, s Dubrovnikom se nikada ne zna, no drago mi je što je događaj privukao ovako velik broj ljudi,’ zahvalila se Knežević. 

Na samom početku prisutne je pozdravila i Ercegović koja je kazala ponešto i o samoj ideji oko organiziranja ovakvih događaja. Naime, pročitala podatak o tome kako se 57 posto poslova u Hrvatskoj sklopi upravo na ovaj način; uz kavu i neobvezan razgovor. Na taj je način, prije pet godina, nastao Business Café. 

Sa svojim poduzetničkim koracima okupljene je upoznao i Kojan, vlasnik jahačkog centra Kojan Koral koji je 2003. godine ‘stvorio sam sebe kao poduzetnika’. 

‘Razmišljao sam o tome kako zaposliti sam sebe. Znao sam da će u pitanju biti Konavle, priroda, ali ne i što točno. Pošao sam na brod, ali nisam htio biti pomorac zbog novca nego kako bih vidio svijet. Na putovanjima sam vidio policajce s konjima, pomislio sam kako je takvo što super i kako bismo možda gostima mogli pružiti nešto više od mora i sunca, upoznati ih s prirodom na jedan drugačiji način,’ prisjetio se Kojan. 

Počeci nisu bili lagani, a ljudi bi znali reći: ‘što će nam on dovoditi turiste i nekakve konje’. Dolari koje je zaradio na brodu uložio je u posao i na kraju mu se isplatilo, isključivo zbog toga što je bio uporan, vjerovao u sebe, ali i zato što je radio po osjećaju. 

‘Kad vidim štalu, gazdu, procijenim trebam li kupiti ili ne. Isto radim i kada kupujem automobil, uvijek slušam svoj osjećaj,’ kazao je. Naravno, bilo je i teških iskustava koja su se odnosila na turističke agencije koje, kako tvrdi, guše poduzetništvo, no na kraju se trud ipak isplatio. 

Nakon uvodnih govora, prisutni poduzetnici su se nastavili družiti te kroz neformalan razgovor razmjenjivati svoja iskustva, ali i govoriti što je potrebno za uspjeh u poduzetništvu. 

‘Nakon više od pet godina zaredom Business Café prerastao je u mjesto gdje slušanjem pozitivnih uspješnih poduzetničkih priča dobivamo inspiraciju i ohrabrenje za pokretanje i uspjeh u vlastitom poslu i gdje putem networkinga sklapamo nova poslovna prijateljstva i poslove. Samo je lani sklopljeno preko 4 milijuna eura poslova. Poslovanje je putem licence prošireno u 5 zemalja regije i uskoro do kraja ove godine se širi u Europu i Aziju, točnije London i Singapur,’ tvrde iz Business Caféa. 

Popularni Članci