STIŽE PRIVATIZACIJA Vlahušić: Ljetnikovac u Marini izuzeti od prodaje, a CA ovakvih cijena nam ne treba
Vrijedi se podsjetiti kako je Grad Dubrovnik izrazio spremnost preuzimanja vlasništva nad ljetnikovcem Sorkočević koji se nalazi u sustavu ACI marine Miho Pracat u Komolcu. Grad ima interes revitalizirati ljetnikovce Rijeke dubrovačke koji su desetljećima zapušteni, iako su nemjerljivo vrijedna baština Dubrovačke Republike.
Jedan od najimpresivnijih ljetnikovaca s prekrasnim vrtom je i ljetnikovac Sorkočević koji se nalazi u sastavu ACI Marine u Komolcu, a prije Domovinskog rata služio je kao hotel vezan uz Marinu, a sad uglavnom služi za uredske i skladišne prostore.
ACI ga je dobio besplatno
Kada je Marina Dubrovnik u studenom 1990. vlastitom odlukom postala dio sustava ACI Marina, kao samostalna jedinica nekad velikog hotelskog poduzeća Dubrovnik, i ljetnikovac Sorkočević je prešao u vlasništvo ACI-a besplatno. Zbog toga su sasvim logični želja Grada Dubrovnika i inicijativa Andra Vlahušića da se prije privatizacije tvrtke ACI ljetnikovac vrati u vlasništvo Grada. Međutim, unatoč brojnim pismima Upravi ACI-ja i državnim institucijama, od cijele inicijative nije bilo ništa.
''Ni Anto Violić, ni Doris Peručić, ni Mato Franković, svi naši Dubrovčani u ACI-ju nisu napravili ništa. Prave se pametni, a što su napravili za Dubrovnik, ništa. Njihovo znanje je neznanje. Ponovno ću pisati Vladi i DUUDI-ju. Kupili smo ljetnikovac Bozdari, a kupit ćemo i Sorkočević, ako Vlada pristane. Nisam protiv toga da ACI dobije ulagača, da tu bude jedna moderna marina za megajahte, Dubrovnik bi s takvim projektima dobio jednu novu dimenziju. Ali, ljetnikovac mora biti vlasništvo Grada Dubrovnika, makar ga Grad davao Marini na korištenje. Ne smijemo dopustiti da tako lako dođe u ruke nekoga tko će tamo napraviti privatnu rezidenciju,' rekao je Vlahušić.
Još jednom je podsjetio na projekt Grada vezan uz ljetnikovce, koje bi se pokušalo u što većoj mjeri kupiti, obnoviti, staviti u funkciju i uvrstiti na listu svjetske baštine UNESCO-a. Poznato je kako je Grad sudjelovao u prijedlogu projekta proširenja marine. Postoje nove ideje, poput kilometra dugog tunela, zaobilaznice, na predjelu skladišta INA-e i pumpe, čime bi cijela rijeka bila šetnica i sve ono što je i predstavljala u povijesti.
Jeftinije do Zagreba preko Istanbula s Turkishom nego s CA
Vlahušić se također osvrnuo i na najavu prodaje Croatie Airlines, nakon što već godinama lobira u Vladi i ministarstvima za jeftiniji prijevoz Dubrovčana i veći broj letova i destinacija.
'Nalazimo se u jednoj apsurdnoj situaciji. U utorak je bio povijesni dan, ostvario se moj san i drago mi je što sam prvi sudjelovao u pregovorima oko dovođenja Turkish Airlinesa u Dubrovnik i što smo u tome uspjeli. Radi se o jednoj od najboljih europskih zrakoplovnih kompanija posljednjih godina. Međutim, let od Dubrovnika preko Istanbula do Zagreba jeftiniji je od leta Croatia Airlinesa na relaciji Dubrovnik - Zagreb. Zar to nije sramota za hrvatsku zrakoplovnu kompaniju?,' - pita se Vlahušić.
Najavio je kako će Hrvatska narodna stranka krenuti u prikupljanje potpisa uz inicijativu 'Želimo jeftinije karte.'
'Treba li nam takva Croatia Airlines u kojoj je jeftinije kupiti povratnu kartu s jednom od najboljih europskih zrakoplovnih tvrtki, obaviti shopping u Istanbulu i doći u Zagreb, nego letjeti iz Dubrovnika?- komentira Vlahušić, ogorčen na sve one koji u tome sudjeluju i koji ne rade ništa po pitanju da Dubrovčani lete do glavnog grada i drugih destinacija uz normalne cijene, pa i na Zračnu luku Dubrovnik koja posluje gotovo s 50 milijuna kuna dobiti. 'Treba li nam sve to kad Konavljani, Župljani i žitelji ove županije ne mogu letjeti po normalnim cijenama,' komentar je Vlahušića na temu najave privatizacije Croatia Airlinesa.
- TURKISH AIRLINES Dubrovnik i Istanbul od danas nikad bliži (FOTO/VIDEO)
- VLAHUŠIĆ UPUTIO PRIJEDLOGE Avionom do Zagreba i natrag za samo 300 kuna! (FOTO)