PET VRHUNSKIH DESTINACIJA ZA LJETO The New York Times preporučio Dubrovnik

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Olja Ljubišić
U članku The New York Timesa od 8.lipnja, u tiskanom i online izdanju, pod naslovom „Pet vrhunskih destinacija za ljeto“, s naslovnom fotografijom Dubrovnika, naglašava se da Amerikanci planiraju putovati ovo ljeto više nego prošlo, najviše zbog bijega od nesigurnosti.

Hrvatska je uvrštena među pet vrhunskih destinacija koje novinar Shivani Vora preporučuje za ovo ljeto i nalazi se na prvom mjestu, a slijede Grčka, Južnoafrička Republika, Maldivi i Italija. Upravo Hrvatsku u članku svrstavaju među najsigurnije zemlje što je trenutno jedan od najvažnijih čimbenika kod izbora turističke destinacije. U članku je citiran Josh Alexander, savjetnik za putovanja putničke agencije Protravel International iz New Yorka, čiji su se mnogi klijenti baš ovo ljeto odlučili odmarati u Hrvatskoj. 'Hrvatske plaže su fantastične, hrana je ukusna i Hrvatska ima zanimljivu kulturu i bogatu povijest. Što još poželjeti?', kazao je Alexander.

Hrvatska turistička zajednica, putem Predstavništva New York, od 2015. godine punopravni je član „Virtuosa“ vodećih međunarodnih mreža putničkih posrednika za organizaciju luksuznih putovanja koja, uz turoperatore, turističke agencije, putničke savjetnike, zrakoplovne kompanije, kruzing kompanije, prestižne hotele i hotelske lance, okuplja i nacionalne turističke organizacije. Turistička zajednica grada Dubrovnika uključila se u ovaj marketinški projekt da bi se povećala vidljivost Dubrovnika na ogromnom tržištu Sjedinjenih američkih država, posebno u segmentu luksuznih putovanja. Mreža „Virtuoso“ ima godišnji promet od više od 14 milijardi američkih dolara što je čini najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.

Direktorica TZ grada Dubrovnika Romana Vlašić u ožujku je prošle godine putem Interneta održala „Webinar“ za 161 predstavnika agencija iz američkog sustava „Virtuoso“ kao dio edukativnog programa Advisor Development Training – Learning Engagement Advisor Program (L.E.A.P.).  prezentirajući Dubrovnik s ciljem boljeg upoznavanja turističke ponude s posebnim osvrtom na visokokategorinke, izlete u okolicu, festivale, gastronomiju i sve segmente ponude koji mogu biti zanimljivi gostima visoke platežne moći. Sudionici „Webinara“ imali su mogućnost postavljanja pitanja putem posebnog „Question boxa“ na koja je Romana Vlašić odgovarala nakon završetka prezentacije.

Američko tržište je izuzetno važno za Dubrovnik, te ostvaruje stalni porast. U 2016.godini bilo je 80 961 američkih turista koji su ostvarili 234 984 noćenja. Od 1.siječnja do 10.lipnja 2017. u Dubrovniku je boravilo 30 372 američkih turista , što je 41 % više nego u istom razdoblju prošle godine, a ostvarili su 91 128 noćenja, što iznosi 42 posto više nego lani. 

Napis objavljen u The New York Timesu pogledajte OVDJE.

Popularni Članci